Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5058
Назва: Економічне обґрунтування проекту створення туристичного агентства
Інші назви: Экономическое обоснование проекта создания туристического агентства
The economic justification of the project of creating a tourist agency
Автори: Лавренюк, Ю.І.
Дата публікації: 2016
Ключові слова: бізнес-ідея
туристичний бізнес
бизнес-идея
туристический бизнес
business idea
travel business
Короткий огляд (реферат): Мета роботи – дослідити теоретичні, методичні та прикладні аспекти започаткування власної справи в сфері туристичного бізнесу. Завданнями роботи є: характеристика бізнес-ідеї створення туристичного агентства; аналіз особливостей туристичного бізнесу в Україні та в Одеській області; розглянути особливості нормативно-правового регулювання в сфері туризму; аналіз туристичної діяльності та розрахунок витрат для створення турагентства; оцінка можливих ризиків і ефективності проекту створення туристичного агенства.
Цель работы – исследовать теоретические, методические и прикладные аспекты открытия собственного дела в сфере туристического бизнеса. Задачами работы являются: характеристика бизнес-идеи создания туристического агентства; анализ особенностей туристического бизнеса в Украине и в Одесской области; рассмотреть особенности нормативно-правового регулирования в сфере туризма; анализ туристической деятельности и расчет затрат для создания турагентства; оценка возможных рисков и эффективности проекта создания туристического агентства.
The aim of this work is to investigate theoretical, methodological and applied aspects of starting a business in the tourism business. Objectives of the work are: the characteristics of the business idea of creation of travel agencies; analysis of the characteristics of tourism business in Ukraine and in Odessa region; to consider features of legal regulation in the sphere of tourism; analysis of tourism activities and calculation of costs to agencies; evaluate possible risks and the effectiveness of the project of creating a tourist Agency.
Опис: Керівник: к.е.н., доцент Гейко Людмила Михайлівна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5058
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.