Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5058
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛавренюк, Ю.І.-
dc.date.accessioned2016-10-06T08:15:14Z-
dc.date.available2016-10-06T08:15:14Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5058-
dc.descriptionКерівник: к.е.н., доцент Гейко Людмила Михайлівнаru_RU
dc.description.abstractМета роботи – дослідити теоретичні, методичні та прикладні аспекти започаткування власної справи в сфері туристичного бізнесу. Завданнями роботи є: характеристика бізнес-ідеї створення туристичного агентства; аналіз особливостей туристичного бізнесу в Україні та в Одеській області; розглянути особливості нормативно-правового регулювання в сфері туризму; аналіз туристичної діяльності та розрахунок витрат для створення турагентства; оцінка можливих ризиків і ефективності проекту створення туристичного агенства.ru_RU
dc.description.abstractЦель работы – исследовать теоретические, методические и прикладные аспекты открытия собственного дела в сфере туристического бизнеса. Задачами работы являются: характеристика бизнес-идеи создания туристического агентства; анализ особенностей туристического бизнеса в Украине и в Одесской области; рассмотреть особенности нормативно-правового регулирования в сфере туризма; анализ туристической деятельности и расчет затрат для создания турагентства; оценка возможных рисков и эффективности проекта создания туристического агентства.-
dc.description.abstractThe aim of this work is to investigate theoretical, methodological and applied aspects of starting a business in the tourism business. Objectives of the work are: the characteristics of the business idea of creation of travel agencies; analysis of the characteristics of tourism business in Ukraine and in Odessa region; to consider features of legal regulation in the sphere of tourism; analysis of tourism activities and calculation of costs to agencies; evaluate possible risks and the effectiveness of the project of creating a tourist Agency.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectбізнес-ідеяru_RU
dc.subjectтуристичний бізнесru_RU
dc.subjectбизнес-идеяru_RU
dc.subjectтуристический бизнесru_RU
dc.subjectbusiness idearu_RU
dc.subjecttravel businessru_RU
dc.titleЕкономічне обґрунтування проекту створення туристичного агентстваru_RU
dc.title.alternativeЭкономическое обоснование проекта создания туристического агентстваru_RU
dc.title.alternativeThe economic justification of the project of creating a tourist agencyru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.