Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5062
Назва: Економічне обґрунтування створення проекту магазину з продажу одягу
Інші назви: Экономическое обоснование создания проекта магазина по продаже одежды
The economic rationale for the project creation of a shop selling clothes
Автори: Наровенко, Х.С.
Дата публікації: 2016
Ключові слова: роздрібна торгівля
магазин
одяг
розничная торговля
магазин
одежда
retail
store
clothing
Короткий огляд (реферат): Мета дипломної роботи – теоретичні, методичні та прикладні аспекти започаткування власної справи в сфері роздрібної торгівлі одягом. Cтворення проекту магазину, в процесі розробки якого навчитися основам підприємницької діяльності. Ознайомлення з усіма етапами створення власної справи в галузі торгівлі. Завдання дипломної роботи: охарактеризувати бізнес-ідею відкриття магазину одягу; охарактеризувати організаційно-правову форму та систему оподаткування новостворюваного бізнесу; оцінити конкуренті переваги магазину «MustHave» для потенційних клієнтів та формування витрат на реалізацію проекту; проаналізувати прогнозування прибутку від реалізації одягу та розрахувати показники економічної ефективності проекту; визначити можливі ризики при функціонуванні магазину.
Цель дипломной работы – теоретические, методические и прикладные аспекты открытия собственного дела в сфере розничной торговли одеждой. Создание проекта магазина, в процессе разработки которого научиться основам предпринимательской деятельности. Ознакомление со всеми этапами создания собственного дела в области торговли. Задачи дипломной работы: охарактеризовать бизнес-идею открытия магазина одежды; охарактеризовать организационно-правовую форму и систему налогообложения вновь создаваемого бизнеса; оценить конкурентные преимущества магазина «MustHave» для потенциальных клиентов и формирование затрат на реализацию проекта; проанализировать прогнозирование прибыли от реализации одежды и рассчитать показатели экономической эффективности проекта; определить возможные риски при функционировании магазина.
The aim of the thesis – theoretical, methodological and applied aspects of starting a business in the field of apparel retailing. The establishment of a project store in the process of development which is to learn the basics of entrepreneurship. Familiarization with all stages of creation of own business in the field of trade. Tasks of the thesis: to describe the business idea to open a clothing store; to describe the legal form and tax system for newly created business; assess the competitive advantages of the store is "MustHave" for potential clients and costing for the project; to perform the prediction of the profit from the sale of clothing and calculate the economic efficiency indicators of the project; to identify possible risks in the operation of the store.
Опис: Керівник: к.е.н., доцент Сілічева Наталія Євгенівна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5062
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.