Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5072
Назва: Економічне обґрунтування проекту створення магазину з продажу квітів
Інші назви: Экономическое обоснование проекта создания магазина по продаже цветов
Economic justification of the project of flower shop
Автори: Томашен, В.В.
Дата публікації: 2016
Ключові слова: бізнес-ідея
квітковий магазин
бизнес-идея
цветочный магазин
business idea
flower shop
Короткий огляд (реферат): Мета випускної роботи. Дослідити теоретичні, методичні та прикладні аспекти започаткування власної справи в сфері продажі квітів. Завдання випускної роботи: узагальнення та поглиблення теоретичних та методологічних знань, через дослідження, у сфері відкриття власної справи на ринку квітів; визначення умов організації та здійснення підприємницької діяльності в Україні; дослідження правових і організаційних норм роздрібної торгівлі квітами; аналіз квіткового ринку в Україні, та оцінка конкурентного середовища в місті Одеса; розрахунок можливості та доцільності реалізації проекту; аналіз можливих ризиків в сфері продажу квітів.
Цель выпускной работы. Исследовать теоретические, методические и прикладные аспекты открытия собственного дела в сфере продажи цветов. Задачи выпускной работы: обобщение и углубление теоретических и методологических знаний через исследования, в сфере открытия собственного дела на рынке цветов; определения условий организации и осуществления предпринимательской деятельности в Украине; исследование правовых и организационных норм розничной торговли цветами; анализ цветочного рынка в Украине, и оценка конкурентной среды в городе Одесса; расчет возможности и целесообразности реализации проекта; анализ возможных рисков в сфере продажи цветов.
The purpose of the final work. To explore theoretical, methodological and applied aspects of starting a business in the field of florists. Objectives of the final work: generalization and deepening of theoretical and methodological knowledge through research in the field of starting their own business on the market; determination of conditions of organization and implementation of entrepreneurial activities in Ukraine; research of legal and organizational rules of retail trade of flowers; analysis of the flower market in Ukraine and the assessment of the competitive environment in Odessa; calculate the feasibility of the project; analysis of possible risks in the field of florists.
Опис: Науковий керівник: д.е.н., професор Балджи М. Д.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5072
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.