Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5073
Назва: Економічне обґрунтування проекту створення магазину з продажу квітів
Інші назви: Экономическое обоснование проекта создания магазина по продаже цветов
Economic justification of the project of flower shop
Автори: Цицик, О.М.
Дата публікації: 2016
Ключові слова: бізнес-ідея
квітковий магазин
бизнес-идея
цветочный магазин
business idea
flower shop
Короткий огляд (реферат): Мета випускної роботи: дослідити теоретичні, методологічні аспекти та прикладні аспекти створення квіткового магазину «Флора». Досягнення поставленої мети обумовило необхідність вирішення таких завдань: визначити основні етапи та процес розробки інвестиційного проекту; зробити аналіз існуючої законодавчо-правової бази у сфері квіткового бізнесу; обгрунтувати вибір організаційно-правової форми квіткового магазину; аналіз ринку квітів півдня України; провести маркетингове дослідження ринку для виявлення переваг конкурентів; здійснити прогнозування прибутку грошового потоку від реалізації продукції; розрахувати економічну ефективність інвестиційного проекту; проаналізувати ризики підприємницької діяльності магазину.
Цель выпускной работы: исследовать теоретические, методологические аспекты и прикладные аспекты создания цветочного магазина «Флора». Достижение поставленной цели обусловило необходимость решения следующих задач: определить основные этапы и процесс разработки инвестиционного проекта; сделать анализ существующей законодательно-правовой базы в сфере цветочного бизнеса; обосновать выбор организационно-правовой формы цветочного магазина; анализ рынка цветов юга Украины; провести маркетинговое исследование рынка для выявления преимуществ конкурентов; осуществить прогнозирование прибыли и денежного потока от реализации продукции; рассчитать экономическую эффективность инвестиционного проекта; проанализировать риски предпринимательской деятельности магазина.
The purpose of the final work: to explore the theoretical, methodological aspects and applied aspects of creating the flower shop "flora". Achieving this goal has necessitated the following tasks: identify the milestones and development process of the investment project; to make analysis of the existing legislative base in the sphere of flower business; justify the choice of the legal form of the flower shop; market analysis of the colors of the South of Ukraine; conduct market research to identify competitors ' benefits; forecasting profits and cash flow from sales; calculate the economic efficiency of the investment project; analyze business risks and store.
Опис: Науковий керівник: к.е.н., ст. викладач Шевченко В. В.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5073
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.