Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5079
Назва: Конкурентоспроможність підприємства та шляхи її підвищення
Інші назви: Конкурентоспособность предприятия и пути ее повышения
Competitiveness of enterprises and ways of its improvement
Автори: Долга, Г.Ю.
Дата публікації: 2016
Ключові слова: конкурентоспроможність
підприємство
конкурентоспособность
предприятие
competitiveness
enterprise
Короткий огляд (реферат): Мета і завдання бакалаврської роботи: основною метою дослідження є наукове обґрунтування нових концептуальних засад забезпечення конкурентоспроможності підприємства ТОВ «Телекарт-Прилад» і розробка на цій основі методичних положень і практичних рекомендацій, спрямованих на досягнення та збереження стійких конкурентних позицій підприємств за рахунок певних маркетингових орієнтацій в динамічних умовах макроекономічного середовища. Для реалізації мети були поставлені наступні завдання: розкрити поняття конкурентоспроможності організації, розглянути характеристику факторів забезпечення та підвищення конкурентоспроможності організації, розглянути методичні підходи до оцінювання конкурентоспроможності організації, провести аналіз факторів конкурентоспроможності підприємства, провести оцінювання конкурентної позиції підприємства, зробити оцінювання ефективності заходів із забезпечення конкурентоспроможності, здійснити обґрунтування шляхів підвищення конкурентоспроможності підприємства, здійснити розробку проекту заходів щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства, розглянути економічну ефективність реалізації проекту.
Цель и задачи бакалаврской работы: основной целью исследования является научное обоснование новых концептуальных основ обеспечения конкурентоспособности предприятия ООО «Телекарт-Прибор» и разработка на этой основе методических положений и практических рекомендаций, направленных на достижение и сохранение устойчивых конкурентных позиций предприятий за счет определенных маркетинговых ориентаций в динамических условиях макроэкономической среды. Для реализации цели были поставлены следующие задачи: раскрыть понятие конкурентоспособности организации, рассмотреть характеристику факторов обеспечения и повышения конкурентоспособности организации, рассмотреть методические подходы к оценке конкурентоспособности организации, провести анализ факторов конкурентоспособности предприятия, провести оценку конкурентной позиции предприятия, сделать оценку эффективности мероприятий по обеспечению конкурентоспособности, осуществить обоснование путей повышения конкурентоспособности предприятия, осуществить разработку проекта мероприятий по повышению конкурентоспособности предприятия, рассмотреть экономическую эффективность реализации проекта.
The purpose and objectives of bachelor's thesis: the main aim of the research is scientific justification for a new conceptual framework of competitiveness of the enterprise LLC "Telecard-Device" and the development on this basis methodological principles and practical recommendations aimed at achieving and maintaining sustainable competitive position of enterprises through specific marketing orientations in a dynamic macroeconomic environment. To achieve the goal we set the following objectives: to reveal the concept of competitiveness of the organization, to consider the characteristics of the factors in enhancing the competitiveness of the organization, to consider methodological approaches to assessing the competitiveness of the organization, and to analyze the factors of competitiveness of enterprises, to assess the competitive position of the enterprise, the assessment of the effectiveness of measures to ensure competitiveness, to carry out the substantiation of ways of increase of competitiveness of enterprises develop project activities to enhance the competitiveness of enterprises, to consider the economic efficiency of the project.
Опис: Науковий керівник: к.е.н., доцент Літвінов Олександр Сергійович
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5079
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Конкурентоспроможність підприємства та шляхи її підвищення.pdf532,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.