Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5084
Назва: Оцінка рівня конкурентоспроможності продукції на прикладі ТОВ «Цемент»
Інші назви: Оценка уровня конкурентоспособности на примере ООО «Цемент»
Evaluation of competitive products on the example of "Cement"
Автори: Кравець, С.В.
Дата публікації: 2016
Ключові слова: конкурентоспроможність
продукція
цементний завод
конкурентоспособность
продукция
цементный завод
competitiveness
products
cement plant
Короткий огляд (реферат): Метою випускної бакалаврської роботи є вивчення поняття конкурентоспроможності продукції, здійснення дослідження рівня конкурентоспроможності цементу Одеського цементного заводу ТОВ «Цемент» та розробка заходів щодо її підвищення. У відповідності з метою необхідно вирішити наступні завдання: визначити поняття конкуренції та її взаємозв’язок з конкурентоспроможністю; розглянути поняття та сутності конкурентоспроможності продукції; визначити фактории конкурентоспроможності продукції; розглянути методи визначення рівня конкурентоспроможності продукції; розглянути загальну характеристику ТОВ «Цемент»; проаналізувати господарську діяльність ТОВ «Цемент»; провести аналіз конкурентоспроможності продукції ТОВ «Цемент»; запропонувати рекомендації щодо підвищення рівня конкурентоспроможності продукції підприємства; оцінити економічну ефективність запропонованих заходів підвищення рівня конкурентоспроможності продукції.
Целью выпускной бакалаврской работы является изучение понятия конкурентоспособности проведения исследования уровня конкурентоспособности цемента Одесского цементного завода ООО «Цемент» и разработка мероприятий по ее повышению. В соответствии с целью необходимо решить следующие задачи: определить понятие конкуренции и ее взаимосвязь с конкурентоспособностью; рассмотреть понятия и сущности конкурентоспособности продукции; определить фактории конкурентоспособности продукции; рассмотреть методы определения уровня конкурентоспособности продукции; рассмотреть общую характеристику ООО «Цемент»; проанализировать хозяйственную деятельность ООО «Цемент»; провести анализ конкурентоспособности продукции ООО «Цемент»; предложить рекомендации по повышению уровня конкурентоспособности продукции предприятия; оценить экономическую эффективность предложенных мер повышения уровня конкурентоспособности продукции.
The purpose of final bachelor work is to study the concept competitive products, implementation of research competitiveness cement Odessa Cement Factory Ltd. "Cement" and taking steps to improve it. In accordance with the purpose should be to solve the following tasks: define the notion of competition and its relationship to competitiveness; consider the concept and essence of competitive products; faktoryy determine the competitiveness of products; The method of determining the level of competitiveness of products; consider the general description of "cement"; to analyze the economic activity of LLC "Cement"; to analyze the competitiveness of production of LLC "Cement"; offer recommendations for improving the competitiveness of enterprise; assess the cost-effectiveness of the proposed measures to improve the competitiveness of products.
Опис: Науковий керівник: к.е.н., доцент Літвінов Олександр Сергійович
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5084
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.