Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5097
Title: Моделювання проектів інформатизації маркетингової діяльності
Other Titles: Моделирование проектов информатизации маркетинговой деятельности
Modeling projects of Informatization of marketing activities
Authors: Назаренко, А.С.
Issue Date: 2016
Keywords: маркетингова діяльність
проекти інформатизації
CRM-системи
моделювання бізнес-процесів
маркетинговая деятельность
проекты информатизации
CRM-системы
моделирование бизнес-процессов
marketing activity
informatization projects
CRM systems
modeling of business processes
Abstract: У роботі розглядаються основні теоретичні питання стосовно аспектів проведення проектів інформатизації маркетингової діяльності – основні проблеми маркетингової діяльності підприємств, особливості проведення проектів інформатизації, їх практичне значення та моделювання в маркетинговій діяльності. Проаналізовано покращення ефективності маркетингової діяльності від впровадження CRM-системи, проілюстровано ланцюг створення вартості ІТ-компанії, побудовано комунікаційну схему бізнес-процесів Спроектовано процес впровадження CRM-системи, визначено основні етапи. Модифіковано модель «воронки продаж» за допомогою програмного забезпечення AnyLogic, проведено експерименти для аналізу ефективності впровадження CRM-системи.
В работе рассматриваются основные теоретические вопросы относительно аспектов проведения проектов информатизации маркетинговой деятельности – основные проблемы маркетинговой деятельности предприятий, особенности проведения проектов информатизации, их практическое значение и моделирование в маркетинговой деятельности. Проанализированы улучшения эффективности маркетинговой деятельности от внедрения CRM-системы, проиллюстрировано цепь создания стоимости ИТ-компании, построено коммуникационную схему бизнес-процессов Спроектировано процесс внедрения CRM-системы, определены основные этапы. Модифицирована модель «воронки продаж» с помощью программного обеспечения AnyLogic, проведены эксперименты для анализа эффективности внедрения CRM-системы.
The paper discusses the main theoretical issues concerning aspects of the Informatization projects of marketing activities – the main problems of marketing activities of enterprises, especially the Informatization projects, their practical significance and modeling in marketing activities. Analyzed improve the effectiveness of marketing activities from the introduction of CRM-system, illustrates the chain of value creation of the it company, build a communication diagram business processes Designed in the process of introducing a CRM system, the main stages. Modified model of "sales funnel" by using the software AnyLogic, the experiments for analyzing the effectiveness of implementing a CRM system.
Description: Науковий керівник: кандидат економічних наук, доцент Чайковська Марина Петрівна
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5097
Appears in Collections:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.