Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5097
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНазаренко, А.С.-
dc.date.accessioned2016-10-12T08:17:23Z-
dc.date.available2016-10-12T08:17:23Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5097-
dc.descriptionНауковий керівник: кандидат економічних наук, доцент Чайковська Марина Петрівнаru_RU
dc.description.abstractУ роботі розглядаються основні теоретичні питання стосовно аспектів проведення проектів інформатизації маркетингової діяльності – основні проблеми маркетингової діяльності підприємств, особливості проведення проектів інформатизації, їх практичне значення та моделювання в маркетинговій діяльності. Проаналізовано покращення ефективності маркетингової діяльності від впровадження CRM-системи, проілюстровано ланцюг створення вартості ІТ-компанії, побудовано комунікаційну схему бізнес-процесів Спроектовано процес впровадження CRM-системи, визначено основні етапи. Модифіковано модель «воронки продаж» за допомогою програмного забезпечення AnyLogic, проведено експерименти для аналізу ефективності впровадження CRM-системи.ru_RU
dc.description.abstractВ работе рассматриваются основные теоретические вопросы относительно аспектов проведения проектов информатизации маркетинговой деятельности – основные проблемы маркетинговой деятельности предприятий, особенности проведения проектов информатизации, их практическое значение и моделирование в маркетинговой деятельности. Проанализированы улучшения эффективности маркетинговой деятельности от внедрения CRM-системы, проиллюстрировано цепь создания стоимости ИТ-компании, построено коммуникационную схему бизнес-процессов Спроектировано процесс внедрения CRM-системы, определены основные этапы. Модифицирована модель «воронки продаж» с помощью программного обеспечения AnyLogic, проведены эксперименты для анализа эффективности внедрения CRM-системы.-
dc.description.abstractThe paper discusses the main theoretical issues concerning aspects of the Informatization projects of marketing activities – the main problems of marketing activities of enterprises, especially the Informatization projects, their practical significance and modeling in marketing activities. Analyzed improve the effectiveness of marketing activities from the introduction of CRM-system, illustrates the chain of value creation of the it company, build a communication diagram business processes Designed in the process of introducing a CRM system, the main stages. Modified model of "sales funnel" by using the software AnyLogic, the experiments for analyzing the effectiveness of implementing a CRM system.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингова діяльністьru_RU
dc.subjectпроекти інформатизаціїru_RU
dc.subjectCRM-системиru_RU
dc.subjectмоделювання бізнес-процесівru_RU
dc.subjectмаркетинговая деятельностьru_RU
dc.subjectпроекты информатизацииru_RU
dc.subjectCRM-системыru_RU
dc.subjectмоделирование бизнес-процессовru_RU
dc.subjectmarketing activityru_RU
dc.subjectinformatization projectsru_RU
dc.subjectCRM systemsru_RU
dc.subjectmodeling of business processesru_RU
dc.titleМоделювання проектів інформатизації маркетингової діяльностіru_RU
dc.title.alternativeМоделирование проектов информатизации маркетинговой деятельностиru_RU
dc.title.alternativeModeling projects of Informatization of marketing activitiesru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Моделювання проектів інформатизації маркетингової діяльності.pdf281,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.