Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5104
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБурсова, М.В.-
dc.date.accessioned2016-10-17T08:48:11Z-
dc.date.available2016-10-17T08:48:11Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5104-
dc.descriptionКерівник: к.е.н., проф. Кравченко В. О.ru_RU
dc.description.abstractТема випускної роботи, що стосується управління іміджем підприємства є досить актуальною. Для досягнення зазначеної мети в роботі були поставлені і вирішені наступні завдання: розглянуто теоретичні основи корпоративного іміджу; визначено роль іміджу в системі управління організацією; визначено основні фактори формування корпоративного іміджу; розглянуто методи оцінки іміджу; проведена оцінка іміджу досліджуваного підприємства; запропоновано та економічно обґрунтовано систему заходів щодо формування позитивного іміджу ТОВ «Цемент».ru_RU
dc.description.abstractТема выпускной работы, что касается управления имиджем предприятия является весьма актуальной. Для достижения указанной цели в работе были поставлены и решены следующие задачи: рассмотрены теоретические основы корпоративного имиджа; определены роль имиджа в системе управления организацией; определены основные факторы формирования корпоративного имиджа; рассмотрены методы оценки имиджа; проведена оценка имиджа исследуемого предприятия; предложена и экономически обоснована система мер по формированию положительного имиджа ООО «Цемент».-
dc.description.abstractThe theme of the final work that relates to management of image of the enterprise is very important. To achieve this goal in the work were set and solved the following tasks: examines the theoretical foundations of corporate image; the role of the image in the system of management of the organization; identifies the main factors of formation of corporate image; the methods for assessing image; the evaluation of the image of the company; proposed and economically justified system of measures on formation of positive image of OOO "Cement".-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectуправління іміджемru_RU
dc.subjectкорпоративний іміджru_RU
dc.subjectуправление имиджемru_RU
dc.subjectкорпоративный имиджru_RU
dc.subjectimage controlru_RU
dc.subjectcorporate imageru_RU
dc.titleУправління іміджем ТОВ «Цемент»ru_RU
dc.title.alternativeУправления имиджем ООО «Цемент»ru_RU
dc.title.alternativeImage management LLC "Cement"ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
УПРАВЛІННЯ ІМІДЖЕМ ТОВ «ЦЕМЕНТ.pdf314,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.