Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5109
Назва: Організація збутової діяльності ТОВ Центр комерційних технологій «Натан»
Інші назви: Организация сбытовой деятельности ООО Центр коммерческих технологий «Натан»
Organization of the sales activities of the commercial technologies "Nathan"
Автори: Притула, В.І.
Дата публікації: 2016
Ключові слова: збут
збутова діяльность
підприємство
ринок продажу та послуг
сбыт
сбытовая деятельность
предприятие
рынок продаж и услуг
sales
sales activities
enterprise
sales and services
Короткий огляд (реферат): Метою даної дипломної роботи є вивчення теоретичних основ організації збутової діяльності підприємства та удосконалення на підставі отриманих знань збутової діяльності ТОВ Центр комерційних технологій «Натан». Для досягнення цієї мети необхідно виконати наступні задачі: дослідити категорії збуту та збутової діяльності, вивчити підходи до формування організаційної структури збутової служби підприємства; вивчити послідовність здійснення та методики оцінки ефективності збутової діяльності підприємства; проаналізувати ринок продажу та послуг програмного забезпечення; надати загальну характеристику та проаналізувати фінансовий стан ТОВ Центр комерційних технологій «Натан»; проаналізувати збутову діяльність ТОВ Центр комерційних технологій «Натан»; запропонувати заходи з удосконалення збутової діяльності ТОВ Центр комерційних технологій «Натан».
Целью данной дипломной работы является изучение теоретических основ организации сбытовой деятельности предприятия и совершенствование на основе полученных знаний сбытовой деятельности ООО Центр коммерческих технологий «Натан». Для достижения этой цели необходимо выполнить следующие задачи: исследовать категории сбыта и сбытовой деятельности, изучить подходы к формированию организационной структуры сбытовой службы предприятия; изучить последовательность осуществления и методики оценки эффективности сбытовой деятельности предприятия; проанализировать рынок продаж и услуг программного обеспечения; дать общую характеристику и проанализировать финансовое состояние ООО Центр коммерческих технологий «Натан»; проанализировать сбытовую деятельность ООО Центр коммерческих технологий «Натан»; предложить мероприятия по совершенствованию сбытовой деятельности ООО Центр коммерческих технологий «Натан».
The purpose of this thesis is the study of the theoretical bases of the organization of marketing activities of the enterprise and improvement on the basis of the knowledge of the sales activities of LLC Center of business technologies "Nathan". To achieve this goal, you must perform the following tasks: explore the category of marketing and sales activities, to explore approaches to forming the organizational structure of the sales Department of the company; to consider the sequencing of implementation and methods of evaluation of the effectiveness of marketing activities of the enterprise; to perform sales and services software; to give a General characteristic and to perform financial Commercial technologies "Nathan"; to perform sales activities of LLC Center of business technologies "Nathan"; propose measures to improve the sales activities of JSC the Center of commercial technologies "Nathan".
Опис: Науковий керівник: к.е.н доцент Карпенко Юлія Валентинівна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5109
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.