Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5120
Назва: Поведінка споживачів освітніх послуг за спеціальністю «Маркетинг» (на прикладі Міжнародного конкурсу «Реклама-фест»)
Інші назви: Поведение потребителей образовательных услуг по специальности «Маркетинг» (на примере Международного конкурса «Реклама-фест»)
The behavior of consumers of educational services in the specialty "Marketing" (on the example of the International competition "Hype-fest")
Автори: Анцупова, М.Л.
Дата публікації: 2016
Ключові слова: поведінка споживачів
залученість
канали просування
соціальні мережі
реклама
поведение потребителей
вовлеченность
каналы продвижения
социальные сети
реклама
consumer behaviour
involvement
channels of promotion
social networking
advertising
Короткий огляд (реферат): В роботі розглядаються основні поняття, класифікації та особливості освітніх послуг, теоретичні основи поведінки споживачів освітніх послуг спеціальності «Маркетинг». Розглянуто фактори зовнішнього та внутрішнього впливу на поведінку споживачів та специфіка поведінки саме у сфері освіти. Розглянута необхідність використання на практиці у освітній сфері теорії поведінки споживачів, зокрема такої категорії як залученість споживачів.
В работе рассматриваются основные понятия, классификации и особенности образовательных услуг, теоретические основы поведения потребителей образовательных услуг специальности «Маркетинг». Рассмотрены факторы внешнего и внутреннего влияния на поведение потребителей и специфика поведения именно в сфере образования. Рассмотрена необходимость использования на практике в образовательной сфере теории поведения потребителей, в частности такой категории как вовлеченность потребителей.
The paper discusses basic concepts, classification and characteristics of educational services, the theoretical foundations of consumer behavior of educational services of the specialty "Marketing". It considers factors external and internal influence on consumer behavior and specific behavior in the field of education. Discusses the utility of practice in the field of education theory of consumer behavior, including such categories as consumer involvement.
Опис: Науковий керівник: к.е.н., доцент Жарська І. О.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5120
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Поведінка споживачів освітніх послуг за спеціальністю.pdf463,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.