Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5120
Title: Поведінка споживачів освітніх послуг за спеціальністю «Маркетинг» (на прикладі Міжнародного конкурсу «Реклама-фест»)
Other Titles: Поведение потребителей образовательных услуг по специальности «Маркетинг» (на примере Международного конкурса «Реклама-фест»)
The behavior of consumers of educational services in the specialty "Marketing" (on the example of the International competition "Hype-fest")
Authors: Анцупова, М.Л.
Issue Date: 2016
Keywords: поведінка споживачів
залученість
канали просування
соціальні мережі
реклама
поведение потребителей
вовлеченность
каналы продвижения
социальные сети
реклама
consumer behaviour
involvement
channels of promotion
social networking
advertising
Abstract: В роботі розглядаються основні поняття, класифікації та особливості освітніх послуг, теоретичні основи поведінки споживачів освітніх послуг спеціальності «Маркетинг». Розглянуто фактори зовнішнього та внутрішнього впливу на поведінку споживачів та специфіка поведінки саме у сфері освіти. Розглянута необхідність використання на практиці у освітній сфері теорії поведінки споживачів, зокрема такої категорії як залученість споживачів.
В работе рассматриваются основные понятия, классификации и особенности образовательных услуг, теоретические основы поведения потребителей образовательных услуг специальности «Маркетинг». Рассмотрены факторы внешнего и внутреннего влияния на поведение потребителей и специфика поведения именно в сфере образования. Рассмотрена необходимость использования на практике в образовательной сфере теории поведения потребителей, в частности такой категории как вовлеченность потребителей.
The paper discusses basic concepts, classification and characteristics of educational services, the theoretical foundations of consumer behavior of educational services of the specialty "Marketing". It considers factors external and internal influence on consumer behavior and specific behavior in the field of education. Discusses the utility of practice in the field of education theory of consumer behavior, including such categories as consumer involvement.
Description: Науковий керівник: к.е.н., доцент Жарська І. О.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5120
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.