Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5120
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАнцупова, М.Л.-
dc.date.accessioned2016-10-18T11:45:36Z-
dc.date.available2016-10-18T11:45:36Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5120-
dc.descriptionНауковий керівник: к.е.н., доцент Жарська І. О.ru_RU
dc.description.abstractВ роботі розглядаються основні поняття, класифікації та особливості освітніх послуг, теоретичні основи поведінки споживачів освітніх послуг спеціальності «Маркетинг». Розглянуто фактори зовнішнього та внутрішнього впливу на поведінку споживачів та специфіка поведінки саме у сфері освіти. Розглянута необхідність використання на практиці у освітній сфері теорії поведінки споживачів, зокрема такої категорії як залученість споживачів.ru_RU
dc.description.abstractВ работе рассматриваются основные понятия, классификации и особенности образовательных услуг, теоретические основы поведения потребителей образовательных услуг специальности «Маркетинг». Рассмотрены факторы внешнего и внутреннего влияния на поведение потребителей и специфика поведения именно в сфере образования. Рассмотрена необходимость использования на практике в образовательной сфере теории поведения потребителей, в частности такой категории как вовлеченность потребителей.-
dc.description.abstractThe paper discusses basic concepts, classification and characteristics of educational services, the theoretical foundations of consumer behavior of educational services of the specialty "Marketing". It considers factors external and internal influence on consumer behavior and specific behavior in the field of education. Discusses the utility of practice in the field of education theory of consumer behavior, including such categories as consumer involvement.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectповедінка споживачівru_RU
dc.subjectзалученістьru_RU
dc.subjectканали просуванняru_RU
dc.subjectсоціальні мережіru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectповедение потребителейru_RU
dc.subjectвовлеченностьru_RU
dc.subjectканалы продвиженияru_RU
dc.subjectсоциальные сетиru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectconsumer behaviourru_RU
dc.subjectinvolvementru_RU
dc.subjectchannels of promotionru_RU
dc.subjectsocial networkingru_RU
dc.subjectadvertisingru_RU
dc.titleПоведінка споживачів освітніх послуг за спеціальністю «Маркетинг» (на прикладі Міжнародного конкурсу «Реклама-фест»)ru_RU
dc.title.alternativeПоведение потребителей образовательных услуг по специальности «Маркетинг» (на примере Международного конкурса «Реклама-фест»)ru_RU
dc.title.alternativeThe behavior of consumers of educational services in the specialty "Marketing" (on the example of the International competition "Hype-fest")ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Поведінка споживачів освітніх послуг за спеціальністю.pdf463,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.