Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5123
Назва: Маркетингова товарна політика «Технопарк Хемо-Поль»
Інші назви: Маркетинговая товарная политика «Технопарк Хемо-Поль»
Marketing product policy "Technopark Chemo-Pol"
Автори: Коваленко, А.С.
Дата публікації: 2016
Ключові слова: маркетингова товарна політика
маркетинговая товарная политика
marketing product policy
Короткий огляд (реферат): Метою роботи є аналіз маркетингової товарної політики Технопарку «Хемо-Поль» і на основі отриманих результатів розробка рекомендацій щодо її вдосконалення. Завдання, які стояли при написанні роботи і були виконані, це: аналіз та надання сучасної та найбільш актуальної наукової літератури у сфері маркетингу щодо маркетингової товарної політики: її сутність, цілі та завдвння, структура та складові, тощо; ознайомлення з устроем Технопарку «Хемо-поль», його організаційною структурою, діяльністю та товарним ассортиментом; аналіз маркетингового мікро- та макросередовищ діяльності Технопарку «Хемо-Поль», виокремлення факторів, що мають позитивний чи негативний вплив, за допомогою SWOT – та PEST – аналізів; оцінити фінансові показники діяльності Технопарку «Хемо-Поль»; провести аналіз маркетингової товарної політики Технопарку «Хемо-Поль»; запропонувати рішення щодо удосконалення маркетингової товарної політики Технопарку «Хемо-Поль» та довести їх доцільність за допомогою разрахунків успішності запропонованих заходів.
Целью работы является анализ маркетинговой товарной политики Технопарка «Хемо-Поль» и на основе полученных результатов разработка рекомендаций по ее совершенствованию. Задачи, которые стояли при написании работы и были выполнены, это: анализ и предоставление современной и наиболее актуальной научной литературы в сфере маркетинга по маркетинговой товарной политики: ее сущность, цели и задания, структура и составляющие; ознакомление с устройством Технопарка «Хемо-поль», его организационной структурой, деятельностью и товарным ассортиментом; анализ маркетинговой микро - и макро средой деятельности Технопарка «Хемо-Поль», выделение факторов, которые имеют позитивное или негативное влияние, с помощью SWOT – и PEST – анализов; оценить финансовые показатели деятельности Технопарка «Хемо-Поль»; провести анализ маркетинговой товарной политики Технопарка «Хемо-Поль»; предложить решения по совершенствованию маркетинговой товарной политики Технопарка «Хемо-Поль» и доказать их целесообразность с помощью расчетов успешности предложенных мероприятий.
The aim of this work is to analyze the marketing product policy of Technopark "Chemo-Pol" and on the basis of the obtained results development of recommendations for its improvement. Tasks who were when writing work was done: analysis and provision of advanced and most relevant scientific literature in the field of marketing, marketing product policy: its nature, purpose and salduna, structure and components; familiarization with the arrange of Technopark "Chemo-Pol", its organizational structure, activities and product range; analysis of marketing micro - and macrocomedones activities of Technopark "Chemo-Pol", the selection factors that have a positive or negative impact, using SWOT and PEST analyses; to evaluate the financial performance indicators of Technopark "Chemo-Pol"; to analyze the marketing product policy of Technopark "Chemo-Pol"; to propose solutions for improving the marketing product policy of Technopark "Chemo-Pol" and prove their feasibility through calculations of success of proposed activities.
Опис: Науковий керівник: кандидат економічних наук, доцент Беспалов Володимир Михайлович
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5123
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетингова товарна політика «Технопарк Хемо-Поль».pdf303,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.