Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5124
Назва: Проведення PR заходів в Одеському національному економічному університеті (на прикладі Міжнародного конкурсу “Реклама-Фест”)
Інші назви: Проведение PR мероприятий в Одесском национальном экономическом университете (на примере Международного конкурса “Реклама-Фест”)
Conducting PR activities in the Odessa national economic University (on the example of the International competition “Hype-fest”)
Автори: Матчина, В.В.
Дата публікації: 2016
Ключові слова: вищі навчальні заклади
сфера освітніх послуг
реклама
высшие учебные заведения
сфера образовательных услуг
реклама
educational institutions
educational services
advertising
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження-аналіз сучасного стану та проблем розвитку маркетингової діяльності вищих навчальних закладів в сучасній Україні (на прикладі Міжнародного конкурсу "Реклама-Фест").
Цель исследования-анализ современного состояния и проблем развития маркетинговой деятельности высших учебных заведений в современной Украине (на примере Международного конкурса "Реклама-Фест").
The purpose of research-analysis of the current state and development problems marketing activity of higher educational institutions in modern Ukraine (by the example of the International competition "Hype-fest").
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5124
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.