Проведення PR заходів в Одеському національному економічному університеті (на прикладі Міжнародного конкурсу “Реклама-Фест”)

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Мета дослідження-аналіз сучасного стану та проблем розвитку маркетингової діяльності вищих навчальних закладів в сучасній Україні (на прикладі Міжнародного конкурсу "Реклама-Фест").
Цель исследования-анализ современного состояния и проблем развития маркетинговой деятельности высших учебных заведений в современной Украине (на примере Международного конкурса "Реклама-Фест").
The purpose of research-analysis of the current state and development problems marketing activity of higher educational institutions in modern Ukraine (by the example of the International competition "Hype-fest").

Опис

Бібліографічний опис

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються