Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5124
Title: Проведення PR заходів в Одеському національному економічному університеті (на прикладі Міжнародного конкурсу “Реклама-Фест”)
Other Titles: Проведение PR мероприятий в Одесском национальном экономическом университете (на примере Международного конкурса “Реклама-Фест”)
Conducting PR activities in the Odessa national economic University (on the example of the International competition “Hype-fest”)
Authors: Матчина, В.В.
Issue Date: 2016
Keywords: вищі навчальні заклади
сфера освітніх послуг
реклама
высшие учебные заведения
сфера образовательных услуг
реклама
educational institutions
educational services
advertising
Abstract: Мета дослідження-аналіз сучасного стану та проблем розвитку маркетингової діяльності вищих навчальних закладів в сучасній Україні (на прикладі Міжнародного конкурсу "Реклама-Фест").
Цель исследования-анализ современного состояния и проблем развития маркетинговой деятельности высших учебных заведений в современной Украине (на примере Международного конкурса "Реклама-Фест").
The purpose of research-analysis of the current state and development problems marketing activity of higher educational institutions in modern Ukraine (by the example of the International competition "Hype-fest").
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5124
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.