Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5124
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМатчина, В.В.-
dc.date.accessioned2016-10-19T07:42:34Z-
dc.date.available2016-10-19T07:42:34Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5124-
dc.description.abstractМета дослідження-аналіз сучасного стану та проблем розвитку маркетингової діяльності вищих навчальних закладів в сучасній Україні (на прикладі Міжнародного конкурсу "Реклама-Фест").ru_RU
dc.description.abstractЦель исследования-анализ современного состояния и проблем развития маркетинговой деятельности высших учебных заведений в современной Украине (на примере Международного конкурса "Реклама-Фест").-
dc.description.abstractThe purpose of research-analysis of the current state and development problems marketing activity of higher educational institutions in modern Ukraine (by the example of the International competition "Hype-fest").-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectвищі навчальні закладиru_RU
dc.subjectсфера освітніх послугru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectвысшие учебные заведенияru_RU
dc.subjectсфера образовательных услугru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjecteducational institutionsru_RU
dc.subjecteducational servicesru_RU
dc.subjectadvertisingru_RU
dc.titleПроведення PR заходів в Одеському національному економічному університеті (на прикладі Міжнародного конкурсу “Реклама-Фест”)ru_RU
dc.title.alternativeПроведение PR мероприятий в Одесском национальном экономическом университете (на примере Международного конкурса “Реклама-Фест”)ru_RU
dc.title.alternativeConducting PR activities in the Odessa national economic University (on the example of the International competition “Hype-fest”)ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.