Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5125
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОзмітель, Ю.І.-
dc.date.accessioned2016-10-19T08:12:56Z-
dc.date.available2016-10-19T08:12:56Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5125-
dc.descriptionНауковий керівник: викладач Скіба Тетяна Сергіївнаru_RU
dc.description.abstractМета роботи полягає у пошуку шляхів вдосконалення маркетингової діяльності ПП «Гермес» на ринку меблів Одеської області. Для досягнення поставлених цілей треба виконати наступні завдання: дослідити теоретичні основи впливу маркетингу на діяльність суб'єктів господарювання; оцінити стан і вплив макромаркетингового і мікромаркетингового середовища на діяльність підприємства «Гермес»; провести аналіз ефективності комплексу маркетингу «Меблевої фабрики Гермес»; визначити напрямки вдосконалення маркетингової діяльності ПП «Гермес» і розробити пропозиції щодо підвищення її ефективності.ru_RU
dc.description.abstractЦель работы заключается в поиске путей совершенствования маркетинговой деятельности ООО «Гермес» на рынке мебели Одесской области. Для достижения поставленных целей нужно выполнить следующие задачи: исследовать теоретические основы влияния маркетинга на деятельность субъектов хозяйствования; оценить состояние и влияние макро-маркетинговой и микро-маркетинговой среды на деятельность предприятия «Гермес»; провести анализ эффективности комплекса маркетинга «Мебельной фабрики Гермес»; определить направления совершенствования маркетинговой деятельности ЧП «Гермес» и разработать предложения по повышению ее эффективности.-
dc.description.abstractThe aim of this work is to find ways to improve the marketing activities of "Hermes" in the furniture market of Odessa region. To achieve the goals necessary to achieve the following objectives: to explore the theoretical foundations of the marketing influence on the activities of business entities; to evaluate the state and impact of macromarketing and chromakeying environment on the activities of the company "Hermes"; to analyze the effectiveness of the marketing mix, "Furniture factory Hermes"; to define directions of improvement of marketing activity of PE "Germes" and to develop proposals for improving its effectiveness.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингова діяльністьru_RU
dc.subjectпідприємствоru_RU
dc.subjectмебліru_RU
dc.subjectмаркетинговая деятельностьru_RU
dc.subjectпредприятиеru_RU
dc.subjectмебельru_RU
dc.subjectmarketing activitiesru_RU
dc.subjectenterpriseru_RU
dc.subjectfurnitureru_RU
dc.titleМаркетингова діяльність підприємства «Гермес» на ринку меблівru_RU
dc.title.alternativeМаркетинговая деятельность предприятия «Гермес» на рынке мебелиru_RU
dc.title.alternativeMarketing activities of the company "Hermes" in the furniture marketru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетингова діяльність підприємства «Гермес» на ринку меблів.pdf294,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.