Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5126
Назва: Дослідження маркетингового середовища підприємства «Вемекс»
Інші назви: Исследования маркетинговой среды предприятия «Вемекс»
The research of marketing environment of the enterprise Vemeks
Автори: Проскурін, О.С.
Дата публікації: 2016
Ключові слова: маркетингове середовище
туристичні послуги
маркетинговая среда
туристические услуги
marketing environment
tourism services
Короткий огляд (реферат): Метою виконання роботи є розробка рекомендацій щодо удосконалення використання маркетингового інструментарію ПП «Вемекс», що призведе до підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства. Для виконання поставленої мети потрібно буде виконати наступні завдання: розкрити актуальні проблеми дослідження маркетингового середовища підприємства; проаналізувати показники результатів господарської діяльності ПП «Вемекс»; виявити чинники мікро і макромаркетингового середовища; розробити рекомендації щодо вдосконалення маркетингової діяльності підприємства.
Целью выполнения работы является разработка рекомендаций по совершенствованию использования маркетингового инструментария ЧП «Вемекс», что приведет к повышению уровня конкурентоспособности предприятия. Для выполнения поставленной цели необходимо выполнить следующие задачи: раскрыть актуальные проблемы исследования маркетинговой среды предприятия; проанализировать показатели результатов хозяйственной деятельности ЧП «Вемекс»; выявить факторы микро и макро маркетинговой среды; разработать рекомендации по совершенствованию маркетинговой деятельности предприятия.
The purpose of performing work is to develop recommendations for improving the use of marketing tools PE Vemeks that will lead to the improvement of the competitiveness of enterprises. To accomplish this goal, you must perform the following tasks: to reveal actual problems of the study of the marketing environment of the enterprise; analysis of the indicators results of economic activities CHP Vemeks; to identify the factors of micro - and macromarketing environment; to develop recommendations for the improvement of marketing activity of the enterprise.
Опис: Науковий керівник: ст.викладач Гоцуляк О. В.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5126
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дослідження маркетингового середовища підприємства «Вемекс».pdf272,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.