Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5126
Title: Дослідження маркетингового середовища підприємства «Вемекс»
Other Titles: Исследования маркетинговой среды предприятия «Вемекс»
The research of marketing environment of the enterprise Vemeks
Authors: Проскурін, О.С.
Issue Date: 2016
Keywords: маркетингове середовище
туристичні послуги
маркетинговая среда
туристические услуги
marketing environment
tourism services
Abstract: Метою виконання роботи є розробка рекомендацій щодо удосконалення використання маркетингового інструментарію ПП «Вемекс», що призведе до підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства. Для виконання поставленої мети потрібно буде виконати наступні завдання: розкрити актуальні проблеми дослідження маркетингового середовища підприємства; проаналізувати показники результатів господарської діяльності ПП «Вемекс»; виявити чинники мікро і макромаркетингового середовища; розробити рекомендації щодо вдосконалення маркетингової діяльності підприємства.
Целью выполнения работы является разработка рекомендаций по совершенствованию использования маркетингового инструментария ЧП «Вемекс», что приведет к повышению уровня конкурентоспособности предприятия. Для выполнения поставленной цели необходимо выполнить следующие задачи: раскрыть актуальные проблемы исследования маркетинговой среды предприятия; проанализировать показатели результатов хозяйственной деятельности ЧП «Вемекс»; выявить факторы микро и макро маркетинговой среды; разработать рекомендации по совершенствованию маркетинговой деятельности предприятия.
The purpose of performing work is to develop recommendations for improving the use of marketing tools PE Vemeks that will lead to the improvement of the competitiveness of enterprises. To accomplish this goal, you must perform the following tasks: to reveal actual problems of the study of the marketing environment of the enterprise; analysis of the indicators results of economic activities CHP Vemeks; to identify the factors of micro - and macromarketing environment; to develop recommendations for the improvement of marketing activity of the enterprise.
Description: Науковий керівник: ст.викладач Гоцуляк О. В.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5126
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.