Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5127
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСисоєва, А.В.-
dc.date.accessioned2016-10-19T08:36:39Z-
dc.date.available2016-10-19T08:36:39Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5127-
dc.descriptionНауковий керівник: к.е.н., доцент Сотніков Юрій Миколайовичru_RU
dc.description.abstractМетою дипломної роботи є обґрунтування необхідності ролі маркетингових досліджень в системі управління підприємством, аналіз відношення споживачів до ТМ «Jaffa» на основі дослідження діяльності підприємства СП «Вітмарк-Україна» ТОВ, а також розроблення рекомендацій щодо можливих шляхів покращення сприйняття споживачами ТМ «Jaffa». У відповідності з поставленою метою в дипломній роботі реалізуються наступні завдання: розглянуто роль маркетингових досліджень в системі управління підприємством та взаємозв’язок постановки проблеми з її вирішенням; проаналізовано маркетингове середовище та сучасний комплекс маркетингу на підприємстві СП «Вітмарк-Україна» ТОВ; проведено маркетингові дослідження продукції ТМ «Jaffa»; висвітлено основні проблеми сприйняття споживачами ТМ «Jaffa»; виділено основні напрямки вдосконалення маркетингової політики ТМ «Jaffa» та запропоновано рекомендації щодо покращення її сприйняття.ru_RU
dc.description.abstractЦелью дипломной работы является обоснование необходимости роли маркетинговых исследований в системе управления предприятием, анализ отношения потребителей к ТМ «Jaffa» на основе исследования деятельности предприятия СП «Витмарк-Украина» ООО, а также разработка рекомендаций относительно возможных путей улучшения восприятия потребителями ТМ «Jaffa». В соответствии с поставленной целью в дипломной работе реализуются следующие задачи: рассмотрены роль маркетинговых исследований в системе управления предприятием и взаимосвязь постановки проблемы с ее решением; проанализирована маркетинговая среда и современный комплекс маркетинга на предприятии СП «Витмарк-Украина» ООО; проведены маркетинговые исследования продукции ТМ «Jaffa»; освещены основные проблемы восприятия потребителями ТМ «Jaffa»; выделены основные направления совершенствования маркетинговой политики ТМ «Jaffa» и предложены рекомендации относительно улучшения ее восприятия.-
dc.description.abstractThe aim of the thesis is to justify the role of marketing research in the enterprise management system, analysis of consumer attitudes to TM "Jaffa", based on the research activities of the enterprise JV "Vitmark-Ukraine" LLC, as well as development of recommendations on possible ways to improve consumers ' perception of TM "Jaffa". In accordance with the intended purpose in the thesis work the following tasks were fulfilled: the role of marketing research in the enterprise management system and the relationship of the problem with her decision; analyzed the marketing environment and modern complex of marketing in the enterprise JV "Vitmark-Ukraine" LTD; marketing research of products of TM "Jaffa"; highlight the main problems of consumers ' perception of TM "Jaffa"; the main directions of improvement of the marketing policy of the TM "Jaffa" and offered recommendations on improving its perception.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингові дослідженняru_RU
dc.subjectмаркетинговые исследованияru_RU
dc.subjectmarketing researchru_RU
dc.titleМаркетингові дослідження в діяльності СП «Вітмарк-Україна» ТОВ на ринку соків та нектарівru_RU
dc.title.alternativeМаркетинговые исследования в деятельности СП «Витмарк-Украина» ООО на рынке соков и нектаровru_RU
dc.title.alternativeMarketing research in the activities of JV "Vitmark-Ukraine" JSC on the market of juices and nectarsru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетингові дослідження в діяльності СП «Вітмарк-Україна».pdf592,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.