Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5262
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖуков, М.О.-
dc.date.accessioned2016-11-01T09:06:06Z-
dc.date.available2016-11-01T09:06:06Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5262-
dc.descriptionНауковий керівник к.е.н, доцент кафедри МЕВ Уханова Інна Олегівнаru_RU
dc.description.abstractМетодологічною основою дипломної роботи є теоретичні положення економічної науки та праці вчених-економістів в галузі зовнішньоекономічної діяльності та міжнародної маркетингової діяльності в мережі Інтернет. У процесі дослідження використано діалектичний та історичний методи – при дослідженні теоретичних основ і категоріального апарату зовнішньоекономічної діяльності підприємства, порівняння і узагальнення, методи економічного і економіко-статистичного аналізу з метою проведення оцінки ефективності здійснення зовнішньоекономічної та міжнародної маркетингової діяльності підприємства.ru_RU
dc.description.abstractМетодологической основой дипломной работы являются теоретические положения экономической науки и труды ученых-экономистов в области внешнеэкономической деятельности и международной маркетинговой деятельности в сети Интернет. В процессе исследования использованы диалектический и исторический методы – при исследовании теоретических основ и категориального аппарата внешнеэкономической деятельности предприятия, сравнения и обобщения, методы экономического и экономико-статистического анализа с целью проведения оценки эффективности осуществления внешнеэкономической и международной маркетинговой деятельности предприятия.-
dc.description.abstractThe methodological basis of the thesis are the theoretical principles of economic science and the works of economists in the field of foreign trade and international marketing activities on the Internet. During the study used the dialectical and historical methods in the study of the theoretical foundations and categorial apparatus of enterprises foreign economic activity, comparisons and generalizations, methods of economic and statistical analysis with the aim of assessing the effectiveness of implementation of foreign trade and international marketing activities of the company.-
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectміжнародний маркетингru_RU
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectмеждународный маркетингru_RU
dc.subjectинформационно-коммуникационные технологииru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectinternational marketingru_RU
dc.subjectinformation and communication technologyru_RU
dc.titleМіжнародна маркетингова діяльність підприємства в мережі Інтернет (на прикладі підприємства “КБ Теплоенерго”)ru_RU
dc.title.alternativeМеждународная маркетинговая деятельность предприятия в сети Интернет (на примере предприятия “КБ Теплоэнерго”)ru_RU
dc.title.alternativeInternational marketing activities of the company on the Internet (for example, the company “Teploenergo KB”)ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Жуков М.О..pdf231,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.