Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5279
Назва: Аналіз методів ідентифікації стратегічних факторів ділової репутації транснаціональних корпорацій
Інші назви: Анализ методов идентификации стратегических факторов деловой репутаци транснациональных корпораций
The analysis of methods of transnational corporations business reputation strategic factors identification
Автори: Біленький, О.Ю.
Беленький, А.Ю.
Bilenkyi, O.
Бібліографічний опис: Аналіз методів ідентифікації стратегічних факторів ділової репутації транснаціональних корпорацій / О. Ю. Біленький // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць; Одеський національний економічний унiверситет ). – Одеса, 2015. – № 58 (3). – С. 25–30.– ISSN 2313-4569.
Дата публікації: 2015
Ключові слова: стратегічний потенціал
стратегія корпорації
унікальні ресурси
ключові компетенції
SWOT-аналіз
бенчмаркінг
стратегический потенциал
стратегия корпорации
уникальные ресурсы
ключевые компетенции
SWOT-анализ
бенчмаркинг
strategic potential
corporation strategy
unique resources
key competencies
SWOT-analysis
benchmarking
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано основні компоненти стратегічних можливостей корпорації. Досліджено проблеми організацій щодо пошуку та виявлення стратегічного потенціалу. Обґрунтовано вибір ресурсів, які будуть закладені в основу стратегії корпорації. Запропоновано основні методи діагностики стратегічного потенціалу корпорації. Сформульовано рекомендації щодо виявлення унікальних ресурсів та ключових компетенцій, що дозволить корпораціям стати лідерами ринку та протистояти кризовим явищам.
В статье проанализированы основные компоненты стратегических возможностей корпорации. Исследованы проблемы организации поиска и определения стратегического потенциала. Обоснован выбор ресурсов, которые будут заложены в основу стратегии корпорации. Предложены основные методы диагностики стратегического потенциала корпорации. Сформулированы рекомендации по определению уникальных ресурсов и ключевых компетенций, которые позволят корпорациям стать лидерами на рынке и противостоять кризисным явлениям.
The basic components of the organization strategic capabilities are analyzed in the article. The problems of organizations to search and identify strategic potential are investigated. The choice of resources will underlie the corporation strategy are justified. The basic methods of the strategic potential of the corporation diagnosing are proposed. Recommendations to identify unique resources and core competencies that will allow corporations to become market leaders and confront crises are evaluated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5279
Розташовується у зібраннях:Випуск 3, № 58



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.