Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5279
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБіленький, О.Ю.-
dc.contributor.authorБеленький, А.Ю.-
dc.contributor.authorBilenkyi, O.-
dc.date.accessioned2016-11-03T12:47:38Z-
dc.date.available2016-11-03T12:47:38Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationАналіз методів ідентифікації стратегічних факторів ділової репутації транснаціональних корпорацій / О. Ю. Біленький // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць; Одеський національний економічний унiверситет ). – Одеса, 2015. – № 58 (3). – С. 25–30.– ISSN 2313-4569.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5279-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано основні компоненти стратегічних можливостей корпорації. Досліджено проблеми організацій щодо пошуку та виявлення стратегічного потенціалу. Обґрунтовано вибір ресурсів, які будуть закладені в основу стратегії корпорації. Запропоновано основні методи діагностики стратегічного потенціалу корпорації. Сформульовано рекомендації щодо виявлення унікальних ресурсів та ключових компетенцій, що дозволить корпораціям стати лідерами ринку та протистояти кризовим явищам.ru_RU
dc.description.abstractВ статье проанализированы основные компоненты стратегических возможностей корпорации. Исследованы проблемы организации поиска и определения стратегического потенциала. Обоснован выбор ресурсов, которые будут заложены в основу стратегии корпорации. Предложены основные методы диагностики стратегического потенциала корпорации. Сформулированы рекомендации по определению уникальных ресурсов и ключевых компетенций, которые позволят корпорациям стать лидерами на рынке и противостоять кризисным явлениям.-
dc.description.abstractThe basic components of the organization strategic capabilities are analyzed in the article. The problems of organizations to search and identify strategic potential are investigated. The choice of resources will underlie the corporation strategy are justified. The basic methods of the strategic potential of the corporation diagnosing are proposed. Recommendations to identify unique resources and core competencies that will allow corporations to become market leaders and confront crises are evaluated.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectстратегічний потенціалru_RU
dc.subjectстратегія корпораціїru_RU
dc.subjectунікальні ресурсиru_RU
dc.subjectключові компетенціїru_RU
dc.subjectSWOT-аналізru_RU
dc.subjectбенчмаркінгru_RU
dc.subjectстратегический потенциалru_RU
dc.subjectстратегия корпорацииru_RU
dc.subjectуникальные ресурсыru_RU
dc.subjectключевые компетенцииru_RU
dc.subjectSWOT-анализru_RU
dc.subjectбенчмаркингru_RU
dc.subjectstrategic potentialru_RU
dc.subjectcorporation strategyru_RU
dc.subjectunique resourcesru_RU
dc.subjectkey competenciesru_RU
dc.subjectSWOT-analysisru_RU
dc.subjectbenchmarkingru_RU
dc.titleАналіз методів ідентифікації стратегічних факторів ділової репутації транснаціональних корпораційru_RU
dc.title.alternativeАнализ методов идентификации стратегических факторов деловой репутаци транснациональных корпорацийru_RU
dc.title.alternativeThe analysis of methods of transnational corporations business reputation strategic factors identificationru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Випуск 3, № 58



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.