Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5304
Назва: Використання інформаційно-комунікаційних технологій на підприємствах України
Інші назви: Использование информационно-коммуникационных технологий на предприятиях Украины
The use of informative and communicative technologies at enterprises of Ukraine
Автори: Маловичко, С.В.
Маловичко, С.В.
Мalovychko, S.
Бібліографічний опис: Використання інформаційно-комунікаційних технологій на підприємствах України / С. В. Маловичко // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2015. – № 58 (3). – С. 129–136.– ISSN 2313-4569.
Дата публікації: 2015
Ключові слова: нформація
інформаційне суспільство
інформаційна економіка
інформаційно-комунікаційні технології
електронна торгівля
електронна комерція
електронний обмін даними
веб-сайт
информация
информационное общество
информационная экономика
информационно-коммуникационные технологи
электронная торговля
электронная коммерция
электронный обмен данными
веб-сайт
information
informative society
informative economy
informatively-communication technologies
electronic trade
e-commerce
EDI
web site
Короткий огляд (реферат): Спираючись на офіційні дані Державної служби статистики України, проведено аналіз поточного стану застосування інформаційно-комунікаційних технологій на підприємствах України. У процесі дослідження використано методи аналізу та графічної візуалізації (для представлення статистичних даних), групування, індексний метод і метод порівняльних оцінок (для аналізу показників, що характеризують використання інформаційно-комунікаційних технологій на підприємствах України; для аналізу українського ринку електронної комерції). Визначено особливості застосування інформаційно-комунікаційних технологій підприємствами у розрізі основних видів економічної діяльності згідно з КВЕД-2010, що дозволить оптимізувати управління підприємствами, адже використання інформаційно-комунікаційних технологій за умов інтенсивного розвитку ринкових відносин є одним із найбільш важливих елементів ефективного управління. Отримані результати спрямовані на комплексне вирішення проблем у сфері управління електронною торгівлею і будуть сприяти забезпеченню її ефективності.
Опираясь на официальные данные Государственной службы статистики Украины, проведен анализ текущего состояния применения информационно-коммуникационных технологий на предприятиях Украины. В процессе исследования использованы методы анализа и графической визуализации (для представления статистических данных), группировки, индексный метод и метод сравнительных оценок (для анализа показателей, которые характеризуют использование информационно-коммуникационных технологий на предприятиях Украины; для анализа украинского рынка электронной коммерции). Определены особенности применения информационно-коммуникационных технологий предприятиями в разрезе основных видов экономической деятельности согласно КВЭД-2010, что позволит оптимизировать управление предприятиями, поскольку использование информационно-коммуникационных технологий при условиях интенсивного развития рыночных отношений является одним из наиболее важных элементов эффективного управления. Полученные результаты направлены на комплексное решение проблем в сфере управления электронной торговлей и будут способствовать обеспечению ее эффективности.
The analysis of current status of informative and communicative technologies application at enterprises of Ukraine, based on the official data of State Statistics Service of Ukraine, is conducted in the article. The study uses methods of analysis and graphic visualization (for the presentation of statistical data), methods of grouping, the index method and method for the comparative evaluation (for the analysis of indexes that characterize the use informative and communicative technologies at enterprises of Ukraine; for the Ukrainian market of electronic commerce analysis). The features of informative and communicative technologies application at enterprises by major economic activities, according to КTЕA-2010, are identified, that will optimize management of the enterprises since the use of informative and communicative technologies in the conditions of intensive development of market relations is one of the most important elements of effective management. The results obtained are aimed at a comprehensive solution to the problems in the field of e-commerce management, and will contribute to ensuring its effectiveness.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5304
Розташовується у зібраннях:Випуск 3, № 58

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Використання інформаційно-комунікаційних.pdf8,88 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.