Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5311
Назва: Діагностика маркетингового мікросередовища будівельних підприємств України
Інші назви: Диагностика маркетинговой микросреды строительных предприятий Украины
Diagnostic of building enterprises marketing microenvironment in Ukraine
Автори: Селезньова, О.О.
Селезнева, О.А.
Seleznova, О.
Бібліографічний опис: Діагностика маркетингового мікросередовища будівельних підприємств України / О. О. Селезньова // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2015. – № 58 (3). – С. 206–213.– ISSN 2313-4569.
Дата публікації: 2015
Ключові слова: будівельне підприємство
маркетингова діяльність
маркетингове мікросередовище
постачальники
конкуренти
контактна аудиторія
клієнти
строительное предприятие
маркетинговая деятельность
маркетинговая микросреда
поставщики
конкуренты
контактная аудитория
клиенты
constructing company
marketing activity
marketing microenvironment
suppliers
competitors
contact audience
clients
Короткий огляд (реферат): У статті проведено діагностику маркетингового мікросередовища будівельних підприємств України. Розроблено анкетні запитання та проведено опитування суб’єктів господарювання будівельної галузі за складовими елементами маркетингового мікросередовища. Досліджено підходи до ведення маркетингової діяльності на підприємствах, а саме, бачення місця та задач, що виконуються відділами маркетингу. Проведено аналіз підтримки та ведення контактів з постачальниками. Узагальнено характеристику взаємодії підприємств з клієнтами, дослідження конкурентів, зв’язків з контактними аудиторіями суб’єктів господарювання у сфері будівництва. Сформульовано відповідні висновки та запропоновано рекомендації щодо подальшої маркетингової діяльності підприємств на ринку будівництва.
В статье проведена диагностика маркетинговой микросреды строительных предприятий Украины. Разработаны анкетные вопросы и проведен опрос субъектов строительной отрасли по составляющим элементам маркетинговой микросреды. Исследованы подходы к ведению маркетинговой деятельности на предприятиях, а именно, видение места и задач, выполняемых отделами маркетинга. Проведен анализ поддержки и ведения контактов с поставщиками. Обобщены характеристики взаимодействия предприятий с клиентами, исследования конкурентов, связей с контактными аудиториями субъектов хозяйствования строительства. Сформулированы соответствующие выводы и предложены рекомендации по дальнейшей маркетинговой деятельности предприятий на рынке строительства.
The article presents diagnostic of building enterprises marketing microenvironment in Ukraine. Personal questions are developed and a survey of the subjects of the construction industry, according to the constituent elements of marketing microenvironment, is conducted. Approaches to conducting marketing activities at the enterprises, namely the vision of the place and the tasks performed by the marketing department, are studied. The analysis of support and maintenance of contacts with suppliers is made. The characteristics of the interaction of enterprises with customers, research competitors, relations with contact audiences of construction entities are summarized. Conclusions and recommendations on the further marketing activities for enterprises in the market are formulated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5311
Розташовується у зібраннях:Випуск 3, № 58



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.