Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5311
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСелезньова, О.О.-
dc.contributor.authorСелезнева, О.А.-
dc.contributor.authorSeleznova, О.-
dc.date.accessioned2016-11-08T12:03:56Z-
dc.date.available2016-11-08T12:03:56Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationДіагностика маркетингового мікросередовища будівельних підприємств України / О. О. Селезньова // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2015. – № 58 (3). – С. 206–213.– ISSN 2313-4569.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5311-
dc.description.abstractУ статті проведено діагностику маркетингового мікросередовища будівельних підприємств України. Розроблено анкетні запитання та проведено опитування суб’єктів господарювання будівельної галузі за складовими елементами маркетингового мікросередовища. Досліджено підходи до ведення маркетингової діяльності на підприємствах, а саме, бачення місця та задач, що виконуються відділами маркетингу. Проведено аналіз підтримки та ведення контактів з постачальниками. Узагальнено характеристику взаємодії підприємств з клієнтами, дослідження конкурентів, зв’язків з контактними аудиторіями суб’єктів господарювання у сфері будівництва. Сформульовано відповідні висновки та запропоновано рекомендації щодо подальшої маркетингової діяльності підприємств на ринку будівництва.ru_RU
dc.description.abstractВ статье проведена диагностика маркетинговой микросреды строительных предприятий Украины. Разработаны анкетные вопросы и проведен опрос субъектов строительной отрасли по составляющим элементам маркетинговой микросреды. Исследованы подходы к ведению маркетинговой деятельности на предприятиях, а именно, видение места и задач, выполняемых отделами маркетинга. Проведен анализ поддержки и ведения контактов с поставщиками. Обобщены характеристики взаимодействия предприятий с клиентами, исследования конкурентов, связей с контактными аудиториями субъектов хозяйствования строительства. Сформулированы соответствующие выводы и предложены рекомендации по дальнейшей маркетинговой деятельности предприятий на рынке строительства.-
dc.description.abstractThe article presents diagnostic of building enterprises marketing microenvironment in Ukraine. Personal questions are developed and a survey of the subjects of the construction industry, according to the constituent elements of marketing microenvironment, is conducted. Approaches to conducting marketing activities at the enterprises, namely the vision of the place and the tasks performed by the marketing department, are studied. The analysis of support and maintenance of contacts with suppliers is made. The characteristics of the interaction of enterprises with customers, research competitors, relations with contact audiences of construction entities are summarized. Conclusions and recommendations on the further marketing activities for enterprises in the market are formulated.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectбудівельне підприємствоru_RU
dc.subjectмаркетингова діяльністьru_RU
dc.subjectмаркетингове мікросередовищеru_RU
dc.subjectпостачальникиru_RU
dc.subjectконкурентиru_RU
dc.subjectконтактна аудиторіяru_RU
dc.subjectклієнтиru_RU
dc.subjectстроительное предприятиеru_RU
dc.subjectмаркетинговая деятельностьru_RU
dc.subjectмаркетинговая микросредаru_RU
dc.subjectпоставщикиru_RU
dc.subjectконкурентыru_RU
dc.subjectконтактная аудиторияru_RU
dc.subjectклиентыru_RU
dc.subjectconstructing companyru_RU
dc.subjectmarketing activityru_RU
dc.subjectmarketing microenvironmentru_RU
dc.subjectsuppliersru_RU
dc.subjectcompetitorsru_RU
dc.subjectcontact audienceru_RU
dc.subjectclientsru_RU
dc.titleДіагностика маркетингового мікросередовища будівельних підприємств Україниru_RU
dc.title.alternativeДиагностика маркетинговой микросреды строительных предприятий Украиныru_RU
dc.title.alternativeDiagnostic of building enterprises marketing microenvironment in Ukraineru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Випуск 3, № 58



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.