Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5367
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorMichalak, J.-
dc.contributor.authorWarzocha, Z.-
dc.contributor.authorFadrowska, K.-
dc.date.accessioned2016-11-15T11:34:53Z-
dc.date.available2016-11-15T11:34:53Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationTerritorial marketing as a tool for building cooperation of local authorities with investors / J. Michalak, Z. Warzocha, K. Fadrowska // Socio-economic research bulletin : collection of scientific works; Odessa national economic university.– Odessa, 2015. - № 59 (4). – pp. 108-112.– ISSN 2313-4569.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5367-
dc.description.abstractThe aim of the study was to identify, analyze and evaluate the attitude of entrepreneurs towards cooperation and relations with the local government authorities. The study attempted to assess the instruments of territorial marketing in use and their impact on the investment. The study showed that entrepreneurs have mostly negative assessment of local authorities. Among marketing tools, only promotion and advertising activities have been noted in use in surveyed municipalities. Local authorities rest passive when communicating to business – initiative always belongs to entrepreneurs.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectlocal authoritiesru_RU
dc.subjectcooperationru_RU
dc.subjectterritorial marketingru_RU
dc.titleTerritorial marketing as a tool for building cooperation of local authorities with investorsru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Випуск 3, № 58

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
+ 108-112.pdf5,2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.