Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5370
Назва: Theoretical prerequisites of the marketing use in the financial market segments
Автори: Novoshynska, L.
Новошинська, Л.В.
Новошинская, Л.В.
Бібліографічний опис: Theoretical prerequisites of the marketing use in the financial market segments / L. V. Novoshynska // Socio-economic research bulletin : collection of scientific works; Odessa national economic university. – Odessa, 2015.– № 59 (4). – pp. 128-133.– ISSN 2313-4569.
Дата публікації: 2015
Ключові слова: prerequisites
market
financial market
subjects and tools of an exchange
players
the financial market substrata
network of financial intermediaries
Короткий огляд (реферат): The main prerequisites of marketing development in the financial market are systematized. Here is defined the interpretation of financial marketing as philosophy of financial business. Prospects of development and introduction of financial marketing in the investment market segments are outlined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5370
Розташовується у зібраннях:Випуск 4, № 59
Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
+ 128-133.pdf137,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.