Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5370
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorNovoshynska, L.-
dc.contributor.authorНовошинська, Л.В.-
dc.contributor.authorНовошинская, Л.В.-
dc.date.accessioned2016-11-15T13:32:20Z-
dc.date.available2016-11-15T13:32:20Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationTheoretical prerequisites of the marketing use in the financial market segments / L. V. Novoshynska // Socio-economic research bulletin : collection of scientific works; Odessa national economic university. – Odessa, 2015.– № 59 (4). – pp. 128-133.– ISSN 2313-4569.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5370-
dc.description.abstractThe main prerequisites of marketing development in the financial market are systematized. Here is defined the interpretation of financial marketing as philosophy of financial business. Prospects of development and introduction of financial marketing in the investment market segments are outlined.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectprerequisitesru_RU
dc.subjectmarketru_RU
dc.subjectfinancial marketru_RU
dc.subjectsubjects and tools of an exchangeru_RU
dc.subjectplayersru_RU
dc.subjectthe financial market substrataru_RU
dc.subjectnetwork of financial intermediariesru_RU
dc.titleTheoretical prerequisites of the marketing use in the financial market segmentsru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Випуск 4, № 59
Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
+ 128-133.pdf137,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.