Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5371
Назва: Banks in poland – the quality of services
Автори: Rudzewicz, A.
Бібліографічний опис: Banks in poland – the quality of services / A. Rudzewicz // Socio-economic research bulletin : collection of scientific works; Odessa national economic university. – Odessa, 2015.– № 59 (4). – pp. 134-138.– ISSN 2313-4569.
Дата публікації: 2015
Ключові слова: banking services
quality of services
banks’ reliability
determinants of quality of banking services
level of satisfaction with banking services
Короткий огляд (реферат): The quality of services is an essential factor in customer service and one of the best ways to distinguish a bank from its competitors. The banking sector in Poland is undergoing development and becoming increasingly competitive by prioritizing the question of quality and correct relations with customers, which is confirmed by research carried out by a variety of institutions. It does not mean, however, that all banks enjoy similar trust from its customers. In general, the Polish banking sector compares really well with other banks in Europe.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5371
Розташовується у зібраннях:Випуск 4, № 59

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
+ 134-138.pdf7,57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.