Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5376
Назва: Маркетингові дослідження із застосуванням пакета SPSS
Інші назви: Маркетинговые исследования с использованием пакета SPSS
Using marketing research with SPSS package
Автори: Сотніков, Ю.М.
Сотников, Ю.Н.
Sotnikov, Y.
Бібліографічний опис: Сотіков Ю. М. Маркетингові дослідження із застосуванням пакета SPSS : навчальний посібник / Ю.М. Сотніков. - Одеса : Атлант, 2016. – 145 с.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Атлант
Ключові слова: маркетингові дослідження
статистичний аналіз
SPSS
маркетинговые исследования
статистический анализ
SPSS
marketing research
randomness analiz
SPSS
навчальний посібник
Короткий огляд (реферат): Мета даного посібника - допомогти активному засвоєнню основних методів проведення маркетингових досліджень з використанням програмного комплексу SPSS. Посібник містить короткий опис основних методів статистичного аналізу, застосовуваних при обробці маркетингової інформації. Розглянуто приклади практичного використання кожного методу аналізу, наводяться детальні покрокові інструкції користування програмою SPSS, показано, як проводити поетапну інтерпретацію отриманих результатів. Призначено для студентів, аспірантів, викладачів вищих навчальних закладів.
Цель данного пособия - помочь активному усвоению основных методов проведение маркетинговых исследований с использованием программного комплекса SPSS. Пособие содержит краткое описание основных методов статистического анализа, применяемых при обработке маркетинговой информации. Рассмотрены примеры практического использования каждого метода анализа, приводятся подробные пошаговые инструкции пользования программой SPSS, показано, как проводить поэтапную интерпретацию полученных результатов. Предназначено для студентов, аспирантов, преподавателей высших учебных заведений.
The purpose of this manual - to help actively mastering the basic methods of marketing research using the SPSS software package. The manual contains a brief description of the main methods of statistical analysis used in the processing of marketing information. The examples of practical application of each method of analysis provides detailed step by step instructions to use the program SPSS, shows how to carry out a gradual interpretation of the results. Designed for students, graduate students, teachers of higher educational institutions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5376
ISBN: 978-617-7253-53-1
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетингові дослідження із застосуванням пакета SPSS.pdf5,47 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.