Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5376
Title: | Маркетингові дослідження із застосуванням пакета SPSS |
Other Titles: | Маркетинговые исследования с использованием пакета SPSS Using marketing research with SPSS package |
Authors: | Сотніков, Ю.М. Сотников, Ю.Н. Sotnikov, Y. |
Citation: | Сотіков Ю. М. Маркетингові дослідження із застосуванням пакета SPSS : навчальний посібник / Ю.М. Сотніков. - Одеса : Атлант, 2016. – 145 с. |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Атлант |
Keywords: | маркетингові дослідження статистичний аналіз SPSS маркетинговые исследования статистический анализ SPSS marketing research randomness analiz SPSS навчальний посібник |
Abstract: | Мета даного посібника - допомогти активному засвоєнню основних методів проведення маркетингових досліджень з використанням програмного комплексу SPSS. Посібник містить короткий опис основних методів статистичного аналізу, застосовуваних при обробці маркетингової інформації. Розглянуто приклади практичного використання
кожного методу аналізу, наводяться детальні покрокові інструкції користування програмою SPSS, показано, як проводити поетапну інтерпретацію отриманих результатів.
Призначено для студентів, аспірантів, викладачів вищих навчальних закладів. Цель данного пособия - помочь активному усвоению основных методов проведение маркетинговых исследований с использованием программного комплекса SPSS. Пособие содержит краткое описание основных методов статистического анализа, применяемых при обработке маркетинговой информации. Рассмотрены примеры практического использования каждого метода анализа, приводятся подробные пошаговые инструкции пользования программой SPSS, показано, как проводить поэтапную интерпретацию полученных результатов. Предназначено для студентов, аспирантов, преподавателей высших учебных заведений. The purpose of this manual - to help actively mastering the basic methods of marketing research using the SPSS software package. The manual contains a brief description of the main methods of statistical analysis used in the processing of marketing information. The examples of practical application of each method of analysis provides detailed step by step instructions to use the program SPSS, shows how to carry out a gradual interpretation of the results. Designed for students, graduate students, teachers of higher educational institutions. |
URI: | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5376 |
ISBN: | 978-617-7253-53-1 |
Appears in Collections: | Кафедра маркетингу та міжнародної логістики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Маркетингові дослідження із застосуванням пакета SPSS.pdf | 5,47 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.