Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5376
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСотніков, Ю.М.-
dc.contributor.authorСотников, Ю.Н.-
dc.contributor.authorSotnikov, Y.-
dc.date.accessioned2016-11-18T09:09:07Z-
dc.date.available2016-11-18T09:09:07Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationСотіков Ю. М. Маркетингові дослідження із застосуванням пакета SPSS : навчальний посібник / Ю.М. Сотніков. - Одеса : Атлант, 2016. – 145 с.ru_RU
dc.identifier.isbn978-617-7253-53-1-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5376-
dc.description.abstractМета даного посібника - допомогти активному засвоєнню основних методів проведення маркетингових досліджень з використанням програмного комплексу SPSS. Посібник містить короткий опис основних методів статистичного аналізу, застосовуваних при обробці маркетингової інформації. Розглянуто приклади практичного використання кожного методу аналізу, наводяться детальні покрокові інструкції користування програмою SPSS, показано, як проводити поетапну інтерпретацію отриманих результатів. Призначено для студентів, аспірантів, викладачів вищих навчальних закладів.ru_RU
dc.description.abstractЦель данного пособия - помочь активному усвоению основных методов проведение маркетинговых исследований с использованием программного комплекса SPSS. Пособие содержит краткое описание основных методов статистического анализа, применяемых при обработке маркетинговой информации. Рассмотрены примеры практического использования каждого метода анализа, приводятся подробные пошаговые инструкции пользования программой SPSS, показано, как проводить поэтапную интерпретацию полученных результатов. Предназначено для студентов, аспирантов, преподавателей высших учебных заведений.-
dc.description.abstractThe purpose of this manual - to help actively mastering the basic methods of marketing research using the SPSS software package. The manual contains a brief description of the main methods of statistical analysis used in the processing of marketing information. The examples of practical application of each method of analysis provides detailed step by step instructions to use the program SPSS, shows how to carry out a gradual interpretation of the results. Designed for students, graduate students, teachers of higher educational institutions.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherАтлантru_RU
dc.subjectмаркетингові дослідженняru_RU
dc.subjectстатистичний аналізru_RU
dc.subjectSPSSru_RU
dc.subjectмаркетинговые исследованияru_RU
dc.subjectстатистический анализru_RU
dc.subjectSPSSru_RU
dc.subjectmarketing researchru_RU
dc.subjectrandomness analizru_RU
dc.subjectSPSSru_RU
dc.subjectнавчальний посібник-
dc.titleМаркетингові дослідження із застосуванням пакета SPSSru_RU
dc.title.alternativeМаркетинговые исследования с использованием пакета SPSSru_RU
dc.title.alternativeUsing marketing research with SPSS packageru_RU
dc.typeLearning Objectru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетингові дослідження із застосуванням пакета SPSS.pdf5,47 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.