Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/537
Title: Место целевых сегментов рынка в маркетинговой деятельности туристического предприятия
Other Titles: The target market segments’ place in the marketing of tourism enterprise
Authors: Гусева, О.В.
Гусєва, О.В.
Gusyeva, O.
Issue Date: 2013
Keywords: целевые рынки
сегментация
туристические предприятия
target markets
segmentation
tourism
businesses
Abstract: Сегментирование рынка и позиционирование товара тесно связаны между собой и представляют взаимообусловленные направления маркетинговой деятельности. Причем сегментация является базой для проведения позиционирования товаров и их дифференциации. Market segmentation and product positioning are closely linked and are interdependent areas of marketing activity. Moreover, the segmentation is the basis for the positioning of products and their differentiation.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/537
Appears in Collections:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.