Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5383
Назва: Організація індивідуальної роботи студентів необлікових спеціальностей при вивчені бухгалтерського обліку
Інші назви: Организация индивидуальной работы студентов неучетных специальностей при изучении бухгалтерского учета
Organization of individual performance students еconomic specialty studied accounting
Автори: Черкашина, Т.В.
Черкашина, Т.В.
Cherkashina, T.
Бібліографічний опис: Черкашина Т. В. Організація індивідуальної роботи студентів необлікових спеціальностей при вивчені бухгалтерського обліку / Т. В. Черкашина // Проблеми та шляхи забезпечення якості економічної освіти в умовах євроінтеграції: матеріали наук.-метод. конф. профес.-викл. складу (Одеса, 5 лютого 2015 р.) - Одеса. – 2015. – С. 78-80.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: індивідуальна робота студента
організація навчання
підготовка фахівців
бухгалтерський облік
необлікові спеціальності
управлінські кадри
индивидуальная работа студента
организация обучения
подготовка специалистов
бухгалтерский учет
неучетные специальности
управленческие кадры
the individual work of the student
the organization of training
training of specialists
accounting
economic profession
managerial staff
Короткий огляд (реферат): У статі розглянуто важливість індивідуалізації навчання під час підготовки фахівців за Болонською системою, впровадження кредитно-модульної системи навчання та оцінки знань студента, що стимулює його працювати протягом усього семестру, при бажані одержати позитивну оцінку з дисципліни. Методологія процесу навчання та оцінювання знань студента за кредитно-модульною системою передбачає переорієнтацію із лекційно-інформативної на індивідуально-диференційовану форму та на організацію самоосвіти студента. У статі розкрито необхідність того, що робота студента повинна бути індивідуалізованою з врахуванням рівня його творчих можливостей, інтересів і навчальної активності. У структурі навчального навантаження студента за системою ECTS індивідуальна робота розглядається як один із основних компонентів навчальної діяльності. У статі визначено основні напрями організації індивідуальної роботи студентів економічних спеціальностей при вивчені дисципліни «Бухгалтерський облік», з метою якісної підготовки фахівців у контексті інтеграції до Європейського простору вищої освіти. У статі розкрито першочергове значення впровадження новітніх досягнень, акцентованих на самостійність у навчанні, використання активних технологій, які забезпечують найбільш ефективну реалізацію можливостей для самоосвітньої діяльності, стимулювання студентів до наукових досліджень.
В статье рассмотрены важность индивидуализации обучения при подготовке специалистов по Болонской системе, внедрение кредитно-модульной системы обучения и оценки знаний студента, что стимулирует его работать в течение всего семестра, при желании получить положительную оценку по дисциплине. Методология процесса обучения и оценки знаний студента по кредитно-модульной системе предусматривает переориентацию с лекционно-информативной на индивидуально-дифференцированную форму и на организацию самообразования студента. В статье раскрыта необходимость того, что работа студента должна быть індивідуалізованою с учетом уровня его творческих возможностей, интересов и учебной активности. В структуре учебной нагрузки студента по системе ECTS индивидуальная работа рассматривается как один из основных компонентов учебной деятельности. В статье определены основные направления организации индивидуальной работы студентов экономических специальностей при изучении дисциплины «Бухгалтерский учет», с целью качественной подготовки специалистов в контексте интеграции к Европейскому пространству высшего образования. В статье раскрыто первостепенное значение внедрению новейших достижений, акцентированных на самостоятельность в обучении, использование активных технологий, обеспечивающих наиболее эффективную реализацию возможностей для самообразовательной деятельности, стимулирование студентов к научным исследованиям.
In theses deals with the importance of individualization of learning during training in the Bologna system, introduction of credit-modular system of training and assessment of student knowledge, enabling him to work throughout the semester, if desired obtain a positive assessment of discipline. The methodology of the learning process and assessment for student credit system implies reorientation of informative lectures and individual and differentiated in form and on the organization of student self. In theses revealed the need for the work that the student should be individualized, taking into account the level of its creative possibilities, interests and educational activity. The structure of student workload for individual work ECTS system is regarded as one of the key components of the training activities. In the theses of the main directions of work of individual students neoblikovyh specialties during the study course "Accounting", to high quality training in the context of integration into the European Higher Education Area. In theses disclosed paramount introduction of the latest advances paid to independence in learning, active use of technologies that ensure the most effective implementation of opportunities for self education, promotion of students to research.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5383
Розташовується у зібраннях:Кафедра бухгалтерського обліку, аналізу і аудиту



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.