Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5388
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАндрєєва, Н.М.-
dc.contributor.authorЗіньковська, Д.В.-
dc.contributor.authorАндреева, Н.Н.-
dc.contributor.authorЗиньковская, Д.В.-
dc.contributor.authorAndryeyeva, N.-
dc.contributor.authorZinkovska, D.-
dc.date.accessioned2016-11-18T13:38:55Z-
dc.date.available2016-11-18T13:38:55Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationАндрєєва Н. М. Імплементація норм і стандартів ЄС в агропромислову сферу України в контексті підвищення її міжнародної конкурентоспроможності / Н. М. Андрєєва, Д. В. Зіньковська // Науковий вісник Одеського національного економічного університету. – 2016. – №3 (235). – С. 5–22.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5388-
dc.description.abstractСучасна економічна дійсність характеризується посиленням соціально-економічних відносин між країнами. Це відображається в глобалізації світової економіки та посиленні інтеграційних процесів між країнами різних регіонів. Інтеграційні економічні об’єднання є рушійною силою для розвитку торгових міжнародних відносин, підвищення якості продукції, технічного оснащення виробників та як наслідок покращення якості життя мешканців країн-учасників та країн-партнерів. Найбільш впливовим у нашому регіоні об’єднанням є Європейський союз. Саме тому Україна прагне стати його партнером, а згодом і повноцінним членом. Проте для досягнення поставленої мети, а також для того щоб зайняти вигідну конкурентну позицію на ринку ЄС, продукція українських виробників має відповідати міжнародним та європейським нормам. З цією метою уряд розробив концепцію імплементації системи стандартів ЄС в економіку України, при цьому зосередивши увагу на агропромисловій сфері, як на одній з найбільш перспективних. Проте для того, щоб досягти відповідності високому рівню вимог європейських споживачів, агропромисловій сфері української економіки необхідно пройти через комплексні економічні перетворення, а також запровадити зміни у галузі економіки, права, екології, науки та техніки. Підтримати та примножити досягнення у цих напрямках розвитку АПК може просування вітчизняних виробників на міжнародному ринку. Варто зазначити, що дуже важливим є вибір інструменту аналізу і просування продукції агропромислового підприємства, який враховував би особливості цієї галузі економіки. Одним із таких інструментів є маркетинговий аудит.ru_RU
dc.description.abstractСовременная экономическая действительность характеризуется усилением социально-экономических отношений между странами. Это отражается в глобализации мировой экономики и усилении интеграционных процессов между странами различных регионов. Интеграционные экономические объединения является движущей силой для развития торговых международных отношений, повышения качества продукции, технического оснащения производителей и как следствие улучшение качества жизни жителей стран-участниц и стран-партнеров. Наиболее влиятельным в нашем регионе объединением является Европейский союз. Именно поэтому Украина стремится стать его партнером, а впоследствии и полноценным членом. Однако для достижения поставленной цели, а также для того, чтобы занять выгодную конкурентную позицию на рынке ЕС, продукция украинских производителей должна соответствовать международным и европейским нормам. С этой целью правительство разработало концепцию имплементации системы стандартов ЕС в экономику Украины, при этом сосредоточив внимание на агропромышленной сфере, как на одной из наиболее перспективных. Однако для того, чтобы достичь соответствия высокому уровню требований европейских потребителей, агропромышленной сфере украинской экономики необходимо пройти через комплексные экономические преобразования, а также ввести изменения в области экономики, права, экологии, науки и техники. Поддержать и приумножить достижения в этих областях развития АПК может продвижение отечественных производителей на международном рынке. Следует отметить, что очень важным является выбор инструмента анализа и продвижения агропромышленного предприятия, учитывающий особенности этой отрасли экономики. Одним из таких инструментов является маркетинговый аудит.-
dc.description.abstractCurrent economic reality characterized by increasing social and economic relations between the countries. This is reflected in the globalization of the world economy and strengthening integration processes between countries of different regions. Integration economic union is the driving force for the development of international trade relations, improve product quality, technical equipment manufacturers and consequently improve the quality of life of the inhabitants of the participating countries and partner countries. The most influential associations in our region is the European Union. That is why Ukraine seeks to become a partner, and later a full member of it. However, Ukrainian producers must meet international and European standards to achieve this goal and to occupy a favorable competitive position in the EU market. The Government developed the concept of the implementation of the EU standards in Ukraine's economy and focuse on agriculture as one of the most promising industries. Ukrainian agro-industrial sector of the economy must go through comprehensive economic transformation and to introduce changes in law, environment, science and technology to achieve a high level of compliance with the requirements of European consumers. To support and increase achievement in these areas of agribusiness may promote domestic producers in the international market. However, it is important to select the tool of analysis and promotion of agro-industrial enterprises, which would consider the peculiarities of this sector of the economy. One such tool is a marketing audit.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський національний економічний університетru_RU
dc.subjectімплементаціяru_RU
dc.subjectстандартиru_RU
dc.subjectагропромисловий комплексru_RU
dc.subjectаграрна політикаru_RU
dc.subjectсталий розвитокru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectмаркетинговий аудитru_RU
dc.subjectимплементацияru_RU
dc.subjectстандартыru_RU
dc.subjectагропромышленный комплексru_RU
dc.subjectаграрная политикаru_RU
dc.subjectустойчивое развитиеru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectмаркетинговый аудитru_RU
dc.subjectіmplementationru_RU
dc.subjectstandardsru_RU
dc.subjectagricultureru_RU
dc.subjectagricultural policyru_RU
dc.subjectsustainable developmentru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectmarketing auditru_RU
dc.titleІмплементація норм і стандартів ЄС в агропромислову сферу України в контексті підвищення її міжнародної конкурентоспроможностіru_RU
dc.title.alternativeИмплементация норм и стандартов ЕС в агропромышленную сферу Украины в контексте повишения её международной конкурентоспособностиru_RU
dc.title.alternativeImplementing the EU norms and standards in the agricultural industry Ukraine in the increase its international competitivenessru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.