Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5389
Title: Використання методів маркетингового аудиту при прийнятті стратегічних рішень на підприємствах
Other Titles: Использование методов маркетингового аудита при принятии стратегических решений на предприятиях
Using methods of marketing audit in making strategic decisions at enterprises
Authors: Андрєєва, Н.М.
Зіньковська, Д.В.
Андреева, Н.Н.
Зиньковская, Д.В.
Andryeyeva, N.
Zinkovska, D.
Citation: Андрєєва Н. М. Використання методів маркетингового аудиту при прийнятті стратегічних рішень на підприємствах / Н. М. Андрєєва, Д. В. Зіньковська // Вісник ОНУ імені І.І. Мечнікова. Серія: Економіка. – 2016. – №21. – С. 50–55.
Issue Date: 2016
Publisher: ОНУ імені І.І. Мечнікова
Keywords: маркетинговий аудит
методи маркетингового аудиту
стратегія
рівні стратегії
стратегічні рішення
маркетинговый аудит
методы маркетингового аудита
стратегия
уровне стратегии
стратегические решения
marketing audit
marketing audit methods
strategy
levels of strategy
strategic decisions
Abstract: Стаття присвячена визначенню ролі маркетингового аудиту у процесі прийняття стратегічних рішень на підприємстві. У статті розглядаються методи проведення маркетингового аудиту. На основі аналізу літературних джерел, авторами пропонується групування методів на категорії в залежності від сфери їх використання. Окрім цього, визначено місце кожної групи методів маркетингового аудиту у прийнятті стратегічних рішень різних рівнів.
Статья посвящена определению роли маркетингового аудита в процессе принятия стратегических решений на предприятии. В статье рассматриваются методы проведения маркетингового аудита. На основе анализа литературных источников, авторами предлагается методология группировки методов по категориям в зависимости от сферы их использования. Кроме этого, определено место каждой группы методов маркетингового аудита в принятии стратегических решений различных уровней.
The article is devoted to the definition of the role of marketing audit in making of strategic decision at enterprises. The article deals with methods of marketing audit. On the based of analysis of the literature, the authors propose methods of grouping by categories, depending on their scope of use. In addition, each group defines the place of the marketing audit techniques in strategic decision-making at various levels.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5389
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.