Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5389
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАндрєєва, Н.М.-
dc.contributor.authorЗіньковська, Д.В.-
dc.contributor.authorАндреева, Н.Н.-
dc.contributor.authorЗиньковская, Д.В.-
dc.contributor.authorAndryeyeva, N.-
dc.contributor.authorZinkovska, D.-
dc.date.accessioned2016-11-18T13:44:34Z-
dc.date.available2016-11-18T13:44:34Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationАндрєєва Н. М. Використання методів маркетингового аудиту при прийнятті стратегічних рішень на підприємствах / Н. М. Андрєєва, Д. В. Зіньковська // Вісник ОНУ імені І.І. Мечнікова. Серія: Економіка. – 2016. – №21. – С. 50–55.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5389-
dc.description.abstractСтаття присвячена визначенню ролі маркетингового аудиту у процесі прийняття стратегічних рішень на підприємстві. У статті розглядаються методи проведення маркетингового аудиту. На основі аналізу літературних джерел, авторами пропонується групування методів на категорії в залежності від сфери їх використання. Окрім цього, визначено місце кожної групи методів маркетингового аудиту у прийнятті стратегічних рішень різних рівнів.ru_RU
dc.description.abstractСтатья посвящена определению роли маркетингового аудита в процессе принятия стратегических решений на предприятии. В статье рассматриваются методы проведения маркетингового аудита. На основе анализа литературных источников, авторами предлагается методология группировки методов по категориям в зависимости от сферы их использования. Кроме этого, определено место каждой группы методов маркетингового аудита в принятии стратегических решений различных уровней.-
dc.description.abstractThe article is devoted to the definition of the role of marketing audit in making of strategic decision at enterprises. The article deals with methods of marketing audit. On the based of analysis of the literature, the authors propose methods of grouping by categories, depending on their scope of use. In addition, each group defines the place of the marketing audit techniques in strategic decision-making at various levels.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОНУ імені І.І. Мечніковаru_RU
dc.subjectмаркетинговий аудитru_RU
dc.subjectметоди маркетингового аудитуru_RU
dc.subjectстратегіяru_RU
dc.subjectрівні стратегіїru_RU
dc.subjectстратегічні рішенняru_RU
dc.subjectмаркетинговый аудитru_RU
dc.subjectметоды маркетингового аудитаru_RU
dc.subjectстратегияru_RU
dc.subjectуровне стратегииru_RU
dc.subjectстратегические решенияru_RU
dc.subjectmarketing auditru_RU
dc.subjectmarketing audit methodsru_RU
dc.subjectstrategyru_RU
dc.subjectlevels of strategyru_RU
dc.subjectstrategic decisionsru_RU
dc.titleВикористання методів маркетингового аудиту при прийнятті стратегічних рішень на підприємствахru_RU
dc.title.alternativeИспользование методов маркетингового аудита при принятии стратегических решений на предприятияхru_RU
dc.title.alternativeUsing methods of marketing audit in making strategic decisions at enterprisesru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.