Формування мережи малих готелів у контексті впровадження організаційних інновацій

Анотація

Поширення процесу глобалізації в готельному бізнесі, підсилення рівня конкуренції серед засобів розміщення та розповсюдження міжнародних готельних ланцюгів на світовому туристичному ринку підштовхують незалежні готелі малої місткості займатися пошуком оптимальних шляхів для поліпшення своєї діяльності. The spread of globalization in the hotel business, strengthening competition among funds allocation and distribution of international hotel chains in the world tourism market push the small independent hotel capacity to seek the best ways to improve its operations.

Опис

Бібліографічний опис

Галасюк С. С. Формування мережи малих готелів у контексті впровадження організаційних інновацій / С. С. Галасюк, О. В. Гусєва, К. А. Галасюк // Актуальні проблеми розвитку економіки в контексті глобальних викликів : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 45-річчю факультету міжнародної економіки, (Одеса, 19-20 верес. 2013 р.). - Одеса: ОНЕУ, 2013. - С. 257-259.

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються