Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5394
Title: Маркетинговий аудит як підгрунтя забезпечення конкурентоспроможності сучасних підприємства в умовах глобалізації
Other Titles: Маркетинговый аудит как основа обеспечения конкурентоспособности современных предприятия в условиях глобализации
Marketing audit as the basis of competitiveness ensuring of modern enterprises in the context of globalizing
Authors: Андрєєва, Н.М.
Зіньковська, Д.В.
Андреева, Н.Н.
Зиньковская, Д.В.
Andryeyevа, N.
Zinkovska, D.
Keywords: маркетинговий аудит
конкурентоспроможність
структура маркетингового аудиту
процес маркетингового аудиту
маркетинговый аудит
конкурентоспособность
структура маркетингового аудита
процесс маркетингового аудита
marketing audit
competitiveness
the structure of the marketing audit
marketing audit process
Issue Date: 2016
Citation: Андрєєва Н. М. Маркетинговий аудит як підгрунтя забезпечення конкурентоспроможності сучасних підприємства в умовах глобалізації / Н. М. Андрєєва, Д. В. Зіньковська // Економіка і менеджмент: сучасні трансформації в епоху глобалізації: матеріали міжнародна науково-практична конференція (м. Клайпеда (Литва), 29 січня 2016 року). – 2016. – С. 194-198.
Abstract: Розглядається сутність маркетингового аудиту та пропонується авторське трактування цього поняття. Окрім цього було вивчено підходи до визначення компонентів структури маркетингового аудиту та на основі проаналізованого матеріалу запропоновано власні складові процесу маркетингового аудиту. Пропонується авторське бачення ролі маркетингового аудиту у процесі підвищення конкурентоспроможності підприємства.
Рассматривается сущность маркетингового аудита и предлагается авторская трактовка этого понятия. Кроме этого было изучено подходы к определению компонентов структуры маркетингового аудита и на основе проанализированного материала предложено собственные составляющие процесса маркетингового аудита. Предлагается авторское видение роли маркетингового аудита в процессе повышения конкурентоспособности предприятия.
It was considered the essence of marketing audit and proposed author’s interpretation of the concept. Also was studied the approaches to defining components of the structure of marketing audit and on the base of the analyzed material it was proposed components of marketing audit. It was proposed author’s vision of the role of marketing audit in the increase of competitiveness.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5394
Appears in Collections:Кафедра маркетинга



This item is protected by original copyright



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.