Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5394
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАндрєєва, Н.М.-
dc.contributor.authorЗіньковська, Д.В.-
dc.contributor.authorАндреева, Н.Н.-
dc.contributor.authorЗиньковская, Д.В.-
dc.contributor.authorAndryeyevа, N.-
dc.contributor.authorZinkovska, D.-
dc.date.accessioned2016-11-22T11:06:27Z-
dc.date.available2016-11-22T11:06:27Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationАндрєєва Н. М. Маркетинговий аудит як підгрунтя забезпечення конкурентоспроможності сучасних підприємства в умовах глобалізації / Н. М. Андрєєва, Д. В. Зіньковська // Економіка і менеджмент: сучасні трансформації в епоху глобалізації: матеріали міжнародна науково-практична конференція (м. Клайпеда (Литва), 29 січня 2016 року). – 2016. – С. 194-198.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5394-
dc.description.abstractРозглядається сутність маркетингового аудиту та пропонується авторське трактування цього поняття. Окрім цього було вивчено підходи до визначення компонентів структури маркетингового аудиту та на основі проаналізованого матеріалу запропоновано власні складові процесу маркетингового аудиту. Пропонується авторське бачення ролі маркетингового аудиту у процесі підвищення конкурентоспроможності підприємства.ru_RU
dc.description.abstractРассматривается сущность маркетингового аудита и предлагается авторская трактовка этого понятия. Кроме этого было изучено подходы к определению компонентов структуры маркетингового аудита и на основе проанализированного материала предложено собственные составляющие процесса маркетингового аудита. Предлагается авторское видение роли маркетингового аудита в процессе повышения конкурентоспособности предприятия.-
dc.description.abstractIt was considered the essence of marketing audit and proposed author’s interpretation of the concept. Also was studied the approaches to defining components of the structure of marketing audit and on the base of the analyzed material it was proposed components of marketing audit. It was proposed author’s vision of the role of marketing audit in the increase of competitiveness.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетинговий аудитru_RU
dc.subjectконкурентоспроможністьru_RU
dc.subjectструктура маркетингового аудитуru_RU
dc.subjectпроцес маркетингового аудитуru_RU
dc.subjectмаркетинговый аудитru_RU
dc.subjectконкурентоспособностьru_RU
dc.subjectструктура маркетингового аудитаru_RU
dc.subjectпроцесс маркетингового аудитаru_RU
dc.subjectmarketing auditru_RU
dc.subjectcompetitivenessru_RU
dc.subjectthe structure of the marketing auditru_RU
dc.subjectmarketing audit processru_RU
dc.titleМаркетинговий аудит як підгрунтя забезпечення конкурентоспроможності сучасних підприємства в умовах глобалізаціїru_RU
dc.title.alternativeМаркетинговый аудит как основа обеспечения конкурентоспособности современных предприятия в условиях глобализацииru_RU
dc.title.alternativeMarketing audit as the basis of competitiveness ensuring of modern enterprises in the context of globalizingru_RU
dc.typeConference Abstractru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.