Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5396
Назва: Маркетинговий аудит та інституційне забезпечення у системі просування органічної продукції українських товаровиробників
Інші назви: Маркетинговый аудит и институциональное обеспечение в системе продвижения органической продукции украинских товаропроизводителей
Marketing audit and institutional support of the promotion system of organic products of Ukrainian producers
Автори: Андрєєва, Н.М.
Зіньковська, Д.В.
Андреева, Н.Н.
Зиньковская, Д.В.
Andryeyevа, N.
Zinkovska, D.
Бібліографічний опис: Андрєєва Н. М Маркетинговий аудит та інституційне забезпечення у системі просування органічної продукції українських товаровиробників / Н. М. Андрєєва, Д. В. Зіньковська // Органічне виробництво і продовольча безпека. – Житомир: Видавець О. О. Євенок, 2016. – С. 347-352.
Дата публікації: 2016
Ключові слова: маркетинговий аудит
конкурентоспроможність
органічна продукція
експорт
ЄС
маркетинговый аудит
конкурентоспособность
органическая продукция
экспорт
ЕС
marketing audit
competitiveness
organic products
the export
EU
Короткий огляд (реферат): Сучасна економіка характеризується посиленням ролі у виробництві процесів інформатизації та соціалізації, а також екологізації. Особливо сильний вплив на споживачів, а відповідно й на ринок, має екологізація, яка відображається у збільшенні інтересу до органічної продукції та її споживання. Авторами визначенно основні напрямки просування органічної продукції українських товаровиробників. Вивчено маркетингові інструменти, які можуть забезпечити утримання вигідних конкурентних позицій на міжнародних ринках, а також окреслено основні інституційні засади, необхідні для підтримання експорту товарів вітчизняних виробників та зайняття цього сегменту на європейському ринку.
Современная экономика характеризуется усилением роли в производстве процессов информатизации и социализации, а также экологизации. Особенно сильное влияние на потребителей, а соответственно и на рынок, имеет экологизация, которая отображается в увеличении интереса к органической продукции и ее потребления. Авторами определено основные направления продвижения органической продукции украинских товаропроизводителей. Изучено маркетинговые инструменты, которые могут обеспечить удержание выгодных конкурентных позиций на международных рынках, а также определение основных институциональные основы, необходимые для поддержки экспорта товаров отечественных производителей и занятия этого сегмента на европейском рынке.
The modern economy is characterized by growing of role in the production processes of information and socialization and greening. Particularly strong influence to consumers and to the market has greening, which is reflected in increasing interest to organic products and it’s consume. Authors determined the main areas of promotion of organic products of Ukrainian producers. It was studied marketing tools that can provide maintenance of favorable competitive position in international markets, and was determined the main institutional bases which needed to maintain exports of goods of domestic producers and conquest of this segment of the European market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5396
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.