Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5396
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАндрєєва, Н.М.-
dc.contributor.authorЗіньковська, Д.В.-
dc.contributor.authorАндреева, Н.Н.-
dc.contributor.authorЗиньковская, Д.В.-
dc.contributor.authorAndryeyevа, N.-
dc.contributor.authorZinkovska, D.-
dc.date.accessioned2016-11-22T11:20:38Z-
dc.date.available2016-11-22T11:20:38Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationАндрєєва Н. М Маркетинговий аудит та інституційне забезпечення у системі просування органічної продукції українських товаровиробників / Н. М. Андрєєва, Д. В. Зіньковська // Органічне виробництво і продовольча безпека. – Житомир: Видавець О. О. Євенок, 2016. – С. 347-352.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5396-
dc.description.abstractСучасна економіка характеризується посиленням ролі у виробництві процесів інформатизації та соціалізації, а також екологізації. Особливо сильний вплив на споживачів, а відповідно й на ринок, має екологізація, яка відображається у збільшенні інтересу до органічної продукції та її споживання. Авторами визначенно основні напрямки просування органічної продукції українських товаровиробників. Вивчено маркетингові інструменти, які можуть забезпечити утримання вигідних конкурентних позицій на міжнародних ринках, а також окреслено основні інституційні засади, необхідні для підтримання експорту товарів вітчизняних виробників та зайняття цього сегменту на європейському ринку.ru_RU
dc.description.abstractСовременная экономика характеризуется усилением роли в производстве процессов информатизации и социализации, а также экологизации. Особенно сильное влияние на потребителей, а соответственно и на рынок, имеет экологизация, которая отображается в увеличении интереса к органической продукции и ее потребления. Авторами определено основные направления продвижения органической продукции украинских товаропроизводителей. Изучено маркетинговые инструменты, которые могут обеспечить удержание выгодных конкурентных позиций на международных рынках, а также определение основных институциональные основы, необходимые для поддержки экспорта товаров отечественных производителей и занятия этого сегмента на европейском рынке.-
dc.description.abstractThe modern economy is characterized by growing of role in the production processes of information and socialization and greening. Particularly strong influence to consumers and to the market has greening, which is reflected in increasing interest to organic products and it’s consume. Authors determined the main areas of promotion of organic products of Ukrainian producers. It was studied marketing tools that can provide maintenance of favorable competitive position in international markets, and was determined the main institutional bases which needed to maintain exports of goods of domestic producers and conquest of this segment of the European market.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетинговий аудитru_RU
dc.subjectконкурентоспроможністьru_RU
dc.subjectорганічна продукціяru_RU
dc.subjectекспортru_RU
dc.subjectЄСru_RU
dc.subjectмаркетинговый аудитru_RU
dc.subjectконкурентоспособностьru_RU
dc.subjectорганическая продукцияru_RU
dc.subjectэкспортru_RU
dc.subjectЕСru_RU
dc.subjectmarketing auditru_RU
dc.subjectcompetitivenessru_RU
dc.subjectorganic productsru_RU
dc.subjectthe exportru_RU
dc.subjectEUru_RU
dc.titleМаркетинговий аудит та інституційне забезпечення у системі просування органічної продукції українських товаровиробниківru_RU
dc.title.alternativeМаркетинговый аудит и институциональное обеспечение в системе продвижения органической продукции украинских товаропроизводителейru_RU
dc.title.alternativeMarketing audit and institutional support of the promotion system of organic products of Ukrainian producersru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.