Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/539
Назва: Формування мережи малих готелів у контексті впровадження організаційних інновацій
Інші назви: Establishment of a network of small hotels in the context of organizational innovation
Автори: Галасюк, С.С.
Гусєва, О.В.
Галасюк, К.А.
Галасюк, С.С.
Гусева, О.В.
Галасюк, Е.А.
Galasyuk, S.
Gusyeva, O.
Galasyuk, K.
Бібліографічний опис: Галасюк С. С. Формування мережи малих готелів у контексті впровадження організаційних інновацій / С. С. Галасюк, О. В. Гусєва, К. А. Галасюк // Актуальні проблеми розвитку економіки в контексті глобальних викликів : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 45-річчю факультету міжнародної економіки, (Одеса, 19-20 верес. 2013 р.). - Одеса: ОНЕУ, 2013. - С. 257-259.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: малі готелі
мережі
інновації
small hotels
networks
innovation
Короткий огляд (реферат): Поширення процесу глобалізації в готельному бізнесі, підсилення рівня конкуренції серед засобів розміщення та розповсюдження міжнародних готельних ланцюгів на світовому туристичному ринку підштовхують незалежні готелі малої місткості займатися пошуком оптимальних шляхів для поліпшення своєї діяльності. The spread of globalization in the hotel business, strengthening competition among funds allocation and distribution of international hotel chains in the world tourism market push the small independent hotel capacity to seek the best ways to improve its operations.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/539
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.