Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5401
Назва: Необхідність застосування маркетингового аудиту в діяльності підприємства
Інші назви: Необходимость применения маркетингового аудита в деятельности предприятия
The necessity of using marketing audit in company’s activity
Автори: Зіньковська, Д.В.
Зиньковская, Д.В.
Zinkovska, D.
Бібліографічний опис: Зіньковська Д. В. Необхідність застосування маркетингового аудиту в діяльності підприємства / Д. В. Зіньковська // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXІV міжнародної науково-практичної конференції (18-20 травня 2016 р.). – Харків: НТУ «ХПІ», 2016. – Ч. 3. – С. 155.
Дата публікації: 2016
Видавництво: НТУ «ХПІ»
Ключові слова: маркетинговий аудит
завдання маркетингового аудиту
маркетинг
маркетинговый аудит
задачи маркетингового аудита
маркетинг
marketing audit
tasks of marketing audit
marketing
Короткий огляд (реферат): Автором було визначено основні завдання маркетингового аудиту, а також окреслено його роль в удосконаленні діяльності підприємства.
Автором были определены основные задачи маркетингового аудита, а также обозначена его роль в совершенствовании деятельности предприятия.
The author defined the main tasks of the marketing audit and outlined its role in the improvement of the company’s activity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5401
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.