Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5401
Title: Необхідність застосування маркетингового аудиту в діяльності підприємства
Other Titles: Необходимость применения маркетингового аудита в деятельности предприятия
The necessity of using marketing audit in company’s activity
Authors: Зіньковська, Д.В.
Зиньковская, Д.В.
Zinkovska, D.
Citation: Зіньковська Д. В. Необхідність застосування маркетингового аудиту в діяльності підприємства / Д. В. Зіньковська // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXІV міжнародної науково-практичної конференції (18-20 травня 2016 р.). – Харків: НТУ «ХПІ», 2016. – Ч. 3. – С. 155.
Issue Date: 2016
Publisher: НТУ «ХПІ»
Keywords: маркетинговий аудит
завдання маркетингового аудиту
маркетинг
маркетинговый аудит
задачи маркетингового аудита
маркетинг
marketing audit
tasks of marketing audit
marketing
Abstract: Автором було визначено основні завдання маркетингового аудиту, а також окреслено його роль в удосконаленні діяльності підприємства.
Автором были определены основные задачи маркетингового аудита, а также обозначена его роль в совершенствовании деятельности предприятия.
The author defined the main tasks of the marketing audit and outlined its role in the improvement of the company’s activity.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5401
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.