Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5402
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗіньковська, Д.В.-
dc.contributor.authorЗиньковская, Д.В.-
dc.contributor.authorZinkovska, D.-
dc.date.accessioned2016-11-22T11:50:21Z-
dc.date.available2016-11-22T11:50:21Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЗіньковська Д. В. Визначення основних тенденцій розвитку олійно-жирової галузі України: маркетинговий аспект / Д. В. Зіньковська // Evropský časopis ekonomiky a managementu. – 2016. – №5. – С. 76-82.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5402-
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні тенденції олійно-жирової галузі як однієї із стратегічних галузей економіки України. Це обумовлено тим, що саме підприємства цієї сфери можуть забезпечити продовольчу безпеку країни, а також призвести до зростання економіки в цілому. Визначено стан олійно-жирової галузі України, її структурe та вплив на неї основних світових тенденцій. Виділено чотири групи факторів, які негативно або позитивно впливають на діяльність підприємств даної сфери економіки. Розглянуто сутність кожної з груп факторів та напрямки взаємодії товаровиробників олійно-жирової галузі з ними для нейтралізації негативного або підсилення позитивного впливу на їх діяльність. Проаналізовано перспективність та привабливість цієї сфери економіки для вітчизняних підприємців.ru_RU
dc.description.abstractВ статье рассмотрены основные тенденции масложировой отрасли как одной из стратегических отраслей экономики Украины. Это обусловлено тем, что именно предприятия этой сферы могут обеспечить продовольственную безопасность страны, а также привести к росту экономики в целом. Определено состояние масложировой отрасли Украины, ее структура и влияние на нее основных мировых тенденций. Выделены четыре группы факторов, которые негативно или положительно влияют на деятельность предприятий данной сферы экономики. Рассмотрены сущность каждой из групп факторов и направления взаимодействия товаропроизводителей масложировой отрасли с ними для нейтрализации негативного или усиления положительного влияния на их деятельность. Проанализированы перспективность и привлекательность этой сферы экономики для отечественных предпринимателей.-
dc.description.abstractIn this article it was examined the main trends of oil and fat industry as one of the strategic sectors of Ukraine's economy in this article. This is because it is an enterprise of this branch can provide food security and lead to economic growth in general. It was discovered condition of oil and fat industry of Ukraine, its structure and influence of major global trends on it. It was highlighted four groups of factors that negatively or positively affect to business activity of this branch of economy. It was discovered essence of each group of factors and fields of cooperation between producers of oil and fat industry with them to neutralize the negative influence or reinforce a positive impact on their activities. It was analyzed the feasibility and attractiveness of this sector of the economy to domestic entrepreneurs.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherEvropský časopis ekonomiky a managementuru_RU
dc.subjectагропродовольча галузьru_RU
dc.subjectолійно-жирова галузьru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectмаркетинговий інструментарійru_RU
dc.subjectагропродовольственная отрасльru_RU
dc.subjectмасложировая отрасльru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectмаркетинговый инструментарийru_RU
dc.subjectаgro-food industryru_RU
dc.subjectoil and fat industryru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectmarketing toolsru_RU
dc.titleВизначення основних тенденцій розвитку олійно-жирової галузі України: маркетинговий аспектru_RU
dc.title.alternativeОпределение основных тенденций развития масложировой отрасли Украины: маркетинговый аспектru_RU
dc.title.alternativeDetermination of the main development trends of the oil and fat industry of Ukraine: marketing aspectsru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.