Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/541
Назва: Особливості функціонування ринку послуг малих готелів в Одеському регіоні
Інші назви: Features of functioning market for small hotels in the Odessa region
Автори: Гусєва, О.В.
Гусева, О.В.
Gusyeva, O.
Бібліографічний опис: Гусєва О. В. Особливості функціонування ринку послуг малих готелів в Одеському регіоні / О. В. Гусєва // Менеджмент предпринимательской деятельности : Материалы одиннадцатой Всеукраинской науч.-практ. конф. студентов, аспирантов, докторантов, (Симферополь, 4-5 апр. 2013 г.) : Диайпи, 2013. – С. 325 - 326.
Дата публікації: 2013
Видавництво: . Симферополь: Диайпи
Ключові слова: малі готелі
сегментація готелів
small hotels
hotel segmentation
Короткий огляд (реферат): Протягом останнього часу в Одеському регіоні спостерігається тенденція щодо розвитку малого готельного бізнесу. Даний процес спричинили такі обставини, як нестача ділянок під забудову у центрах крупних міст, невеликий строк окупності капіталовкладень, а також поєднання у малому готелі визначного комфорту та індивідуального підходу до кожного гостя. Recently in the Odessa region there is a tendency to develop small hotel business. This process led to the following factors as lack of land for development in the centers of large cities, small term return on investment, as well as a combination of a small hotel distinguished comfort and an individual approach to each guest.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/541
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.